Název: Přístup k fyzikálnímu vzdělávání v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku
Autoři: Kácovský, Petr
Koudelková, Věra
Snětinová, Marie
Citace zdrojového dokumentu: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9: Změny v RVP a jejich dopady do obsahu výuky fyziky, Kašperské hory 2019, s. 61-67.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/9/sbor/ModerniTrendy9_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47580
ISBN: 978-80-261-1092-7
Klíčová slova: srovnávací studie;Česká republika;Estonsko;Polsko;Slovinsku;kurikulární dokumenty
Klíčová slova v dalším jazyce: comparative study;Czech Republic;Estonia;Poland;Slovenia;curricular documents
Abstrakt: Srovnávací studie, jejíž výsledky jsou v příspěvku prezentovány, se věnuje výuce fyziky na nižším stupni sekundárního vzdělávání. Cílem studie bylo porovnat předepsané kurikulum v České republice, Estonsku, Polsku a Slovinsku na základě kurikulárních dokumentů těchto zemí. Především se toto porovnání zaměřilo na vzdělávací obsah, očekávané výstupy, mezipředmětové vzdělávání a průřezová témata, vzdělávací metody, hodnocení a kompetence
Abstrakt v dalším jazyce: The paper presents results of a comparative study dealing with physics education at lower secondary schools. The main aim of the study is to compare national curricula of four chosen countries – the Czech Republic, Estonia, Poland and Slovenia. The study focuses on comparison of teaching content and learning outcomes in physics, interdisciplinary education and cross-curricula subjects, educational methods and assessment and field- specific key competences
Vyskytuje se v kolekcích:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 9

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ModerniTrendy9_sbornik-61-67.pdfPlný text580,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tiraz.pdfPlný text475,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47580

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.