Název: The creation of an online course for KMT/GKOA subject in the context of education
Další názvy: Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání
Autoři: Mašek, Tomáš
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 16.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47728
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: Learning Management System – LMS;Moodle;online kurz;online vzdělávání;e-learning;distanční výuka;tvorba online kurzu;elektronické vzdělávání;technické kreslení;technická výchova;technická dokumentace
Klíčová slova v dalším jazyce: Learning Management System – LMS;Moodle;Online Course;Online Learning;e-learning;Electronic Education;Creation of an Online Course;Motivation in Education;Technical Drawing;Technical Education;Technical Documentation
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis was a creation of an online course for a subject named Technical Documentation for Teachers A. The online course is running on the Moodle platform. This body of work includes a theoretical description of online courses, it's trends and the use of new technologies in online education. This work is also exploring the ways which could possibly leads the participants of the online courses to be more active and participate more in general. Based on the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programme, this thesis describes the inclusion of technical drawing into an educational process
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2022-abstracts-17.pdfPlný text172,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47728

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.