Title: The creation of an online course for KMT/GKOA subject in the context of education
Other Titles: Tvorba online kurzu k předmětu KMT/GKOA v kontextu vzdělávání
Authors: Mašek, Tomáš
Citation: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 16.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47728
ISBN: 978-80-261-1091-0
Keywords: Learning Management System – LMS;Moodle;online kurz;online vzdělávání;e-learning;distanční výuka;tvorba online kurzu;elektronické vzdělávání;technické kreslení;technická výchova;technická dokumentace
Keywords in different language: Learning Management System – LMS;Moodle;Online Course;Online Learning;e-learning;Electronic Education;Creation of an Online Course;Motivation in Education;Technical Drawing;Technical Education;Technical Documentation
Abstract in different language: The aim of this bachelor thesis was a creation of an online course for a subject named Technical Documentation for Teachers A. The online course is running on the Moodle platform. This body of work includes a theoretical description of online courses, it's trends and the use of new technologies in online education. This work is also exploring the ways which could possibly leads the participants of the online courses to be more active and participate more in general. Based on the Framework Education Programme for Elementary Education and the School Education Programme, this thesis describes the inclusion of technical drawing into an educational process
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni
Appears in Collections:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ot2022-abstracts-17.pdfPlný text172,83 kBAdobe PDFView/Open
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47728

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.