Název: The utilization of STEM methodology and the new role of the teacher
Další názvy: Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ STEM ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Autoři: Anastasia, Griva
Christos, Zotos
Stefanos, Armakolas
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 22.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47733
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: technologie;laboratoř;počítače;vzdělání;STEM
Klíčová slova v dalším jazyce: technology;laboratory;computers;education;STEM
Abstrakt v dalším jazyce: Nowadays, technology is rapidly penetrating many areas of daily life while decisively influencing many human activities. In addition, it continues to have a significant impact in the field of education, especially in secondary education. Today, most schools in Greece are equipped with computer labs to properly train students. The purpose of this research is to approach the learning process using computers in the laboratory and not only in courses. More specifically, this study clarifies the role of the teacher, points out the methods used by teachers to facilitate collaboration with students, and clarifies the impact of computers on the learning process
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-23.pdfPlný text172,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47733

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.