Název: | The utilization of STEM methodology and the new role of the teacher |
Další názvy: | Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ STEM ΚΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ |
Autoři: | Anastasia, Griva Christos, Zotos Stefanos, Armakolas |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 22. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/47733 |
ISBN: | 978-80-261-1091-0 |
Klíčová slova: | technologie;laboratoř;počítače;vzdělání;STEM |
Klíčová slova v dalším jazyce: | technology;laboratory;computers;education;STEM |
Abstrakt v dalším jazyce: | Nowadays, technology is rapidly penetrating many areas of daily life while decisively influencing many human activities. In addition, it continues to have a significant impact in the field of education, especially in secondary education. Today, most schools in Greece are equipped with computer labs to properly train students. The purpose of this research is to approach the learning process using computers in the laboratory and not only in courses. More specifically, this study clarifies the role of the teacher, points out the methods used by teachers to facilitate collaboration with students, and clarifies the impact of computers on the learning process |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2022 Olympiáda techniky Plzeň 2022 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
uvod_tiraz.pdf | Plný text | 346,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2022-abstracts-23.pdf | Plný text | 172,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47733
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.