Název: | The French revolution via gamification |
Další názvy: | Francouzská revoluce prostřednictvím gamifikace |
Autoři: | Ludvík, Roman |
Citace zdrojového dokumentu: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 33. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/47741 |
ISBN: | 978-80-261-1091-0 |
Klíčová slova: | gamifikace;vzdělávací aplikace;didaktický prostředek |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gamification;educational application;didactic tool |
Abstrakt v dalším jazyce: | The paper deals with the issue of gamification elements in primary education. Readers are introduced withGoalbook, ClassDojo and Classcraft, applicationswhich increase motivation through game mechanisms and principles and also offer alternative tools forclass agenda. It also includes the introduction of its own educational application, which in playful way allows to experience the Great French Revolution from the perspective of historical characters |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2022 Olympiáda techniky Plzeň 2022 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
uvod_tiraz.pdf | Plný text | 346,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2022-abstracts-33.pdf | Plný text | 172,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47741
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.