Název: The French revolution via gamification
Další názvy: Francouzská revoluce prostřednictvím gamifikace
Autoři: Ludvík, Roman
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 33.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47741
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: gamifikace;vzdělávací aplikace;didaktický prostředek
Klíčová slova v dalším jazyce: gamification;educational application;didactic tool
Abstrakt v dalším jazyce: The paper deals with the issue of gamification elements in primary education. Readers are introduced withGoalbook, ClassDojo and Classcraft, applicationswhich increase motivation through game mechanisms and principles and also offer alternative tools forclass agenda. It also includes the introduction of its own educational application, which in playful way allows to experience the Great French Revolution from the perspective of historical characters
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-33.pdfPlný text172,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47741

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.