Název: Design and construction in technical education in elementary school
Další názvy: Design a konstruování v technickém vzdělávání na ZŠ
Autoři: Vácová, Ingrid
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 34.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47742
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: design;konstruování;technická výchova;technická gramotnost;digitální technologie
Klíčová slova v dalším jazyce: design;construction;technical education;technical thinking;digital technologies
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis focuses on describing and implementing design and construction in technical education in elementary schools. It discusses how technical education has evolved in the Czech Republic over the past years, as well as its current state. It defines the ways to evolve construction skills and technical literacy using among other things digital technologies for the sake of data extraction and synthesis. There is also a section containing a list of activities aimed at different experimental and construction projects, their publication, and evaluation by target groups.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-35.pdfPlný text172,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47742

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.