Title: Tvorba vzdělávací aplikace s historickou tematikou s prvky \nl{}gamifikace
Other Titles: Creation of an educational application with a historical theme with elements of gamification
Authors: Ludvík, Roman
Advisor: Zíka Miroslav, Mgr.
Referee: Král Jan, Mgr.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47828
Keywords: gamifikace;webová aplikace;javascript;velká francouzská revoluce
Keywords in different language: gamification;web application;javascript;french revolution
Abstract: Tato práce popisuje gamifikaci, tedy využití herních principů k zatraktivnění různých činností. Práce také obsahuje příklady aplikací využívajících gamifikaci ve výuce a popisuje tvorbu vlastní vzdělávací aplikace zaměřené na opakování látky Velké francouzské revoluce. V práci jsou popsány jednotlivé fáze její tvorby, a jaké gamifikační principy aplikace využívá. Zpětná vazba ohledně hry byla získána od studentů střední školy formou dotazníku, jehož závěr jsou v práci rozebrány.
Abstract in different language: This thesis describes gamification, that is use of gaming principles to make various activities more appealing. Thesis also includes examples of applications using gamification in education and describes creation of own educational application with focus of revising French revolutiuon. Part of thesis is description of particular phases and which gamification principles application uses. Feedback was received from students of high school with use of questionnaire, its conclusions are analyzed in the thesis.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tvorba vzdelavaci aplikace s historickou tematikou s prvky gamifikace.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce52,72 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce50,91 kBAdobe PDFView/Open
Protokol Ludvik.pdfPrůběh obhajoby práce232,71 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/47828

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.