Název: Marketingová komunikace společnosti Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o.
Další názvy: Marketing communication of the company Teta drogerie a lékárny ČR s. r. o.
Autoři: Mašková, Marie
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47926
Klíčová slova: marketingová komunikace;reklama;sociální média;franchising
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;advertising;social media;franchising
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Cílem této práce je charakterizovat nástroje marketingové komunikace vybrané společnosti a následně zjistit, jak tyto nástroje ovlivňují stanovené cílové skupiny. Teoretická část je věnována definování cílů marketingové komunikace a následuje kapitola s popisem konkrétních nástrojů marketingové komunikace. Praktická část práce pojednává o představení metodiky, která byla použita v této práci. Následuje představení společnosti Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. Následující kapitola charakterizuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které vybraná společnost využívá. Poslední dvě kapitoly prezentují výsledky marketingového výzkumu a v závěrečné části práce se nachází doporučení pro oblast marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with marketing communication in the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The aim of this thesis is to characterize the marketing communication tools of the selected company and then to find out how these tools affect the specified target groups. The theoretical part is devoted to defining the objectives of marketing communication, followed by a chapter describing specific marketing communication tools. The practical part of the thesis deals with the presentation of the methodology that was used in this work. This is followed by an introduction of the company Teta drogerie a lékárny ČR, s. r. o. The following chapter characterizes the individual marketing communication tools used by the selected company. The last two chapters present the results of the marketing research and in the final part of the thesis there are recommendations for the area of marketing communication in the selected company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace, Maskova Marie.pdfPlný text práce1,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Maskova_Marie_v.pdfPosudek vedoucího práce126,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Maskova_o.pdfPosudek oponenta práce121,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47926

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.