Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorŠauflová, Anna
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-6
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:37Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:37Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89357
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47940-
dc.description.abstractFranchising je stále více rozvíjející se forma podnikání, jejíž principy fungování, historie, výhody a nevýhody pro obě zúčastněné strany jsou detailně popsány v první části této bakalářské práce. Druhá část práce se zaměřuje na představení společnosti McDonald's, hlavního zástupce franchisového podnikání v České republice a je proveden rozhovor s majitelem sedmi poboček McDonaldu. Ve výzkumné části je také využito dotazníkového šetření, jehož cílem je srovnání tří franchisových řetězců rychlého občerstvení a následné vyhodnocení výsledků.cs
dc.format58 s. (80 220 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89357-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfranchisacs
dc.subjectfranchisingcs
dc.subjectfranchisantcs
dc.subjectfranchisorcs
dc.subjectrychlé občerstvenícs
dc.subjectmcdonald'scs
dc.subjectpodnikánícs
dc.titleUplatnění franchisingu v obchodě a službáchcs
dc.title.alternativeApplication of franchising in stores and servicesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedFranchising is a more and more developing form of venture; its operating principles, history, advantages and disadvantages for both participating partners are described in details in the first part of this bachelor thesis. The second part of the thesis is focused on McDonald´s Corporation, the main representative of franchising in the Czech Republic. An interview with an owner of seven subsidiaries of McDonald´s was implemented. The research part also uses a questionnaire construct aimed at a comparison of three fast food franchise chains and a following results processing.en
dc.subject.translatedfranchisingen
dc.subject.translatedfranchisanten
dc.subject.translatedfranchiseen
dc.subject.translatedfast fooden
dc.subject.translatedmcdonald'sen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedventureen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Sauflova - finalni odevzdani.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sauflova_Anna_v.pdfPosudek vedoucího práce161,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sauflova_Anna_o.pdf.pdfPosudek oponenta práce223,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47940

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.