Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTesařová Vendula, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHalamová, Tereza
dc.contributor.refereeČíž Josef, Dipl. Ing.
dc.date.accepted2022-6-6
dc.date.accessioned2022-06-20T10:19:10Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:19:10Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier85802
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48048-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou chování spotřebitele na bezobalovém trhu. Hlavním cílem práce je charakterizovat možnost bezobalového nakupování, analyzovat sortiment jednotlivých prodejen v Plzni a navrhnout bezobalovým prodejnám doporučení pro zvýšení povědomí u potenciálních zákazníků. Pro splnění těchto cílů bylo zapotřebí identifikovat faktory motivující a demotivující spotřebitele k bezobalové formě nákupu, dále identifikovat fakta, která motivují majitele bezobalových prodejen. K získání patřičných dat byl vytvořen dotazník v elektronické podobě pro spotřebitele a zvolen kvalitativní výzkum pro majitele bezobalových obchodů. Na základě získaných dat bylo formulováno několik doporučení pro bezobalové prodejny, které by vedly k získání lepší informovanosti o problematice, zvýšila by se poptávka po zboží bez obalu a přinesla by nové zákazníky obchodům, které se řídí filozofií Zero Waste.cs
dc.format65 s. (87 017 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85802-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbez obalucs
dc.subjectzero wastecs
dc.subjectnakupovánícs
dc.subjectlogistikacs
dc.subjectobalcs
dc.subjectbezobalové nakupovánícs
dc.subjectbezobalové prodejnycs
dc.subjectbez odpaducs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.titleBez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetřenícs
dc.title.alternativeZero waste - alternative consumer behavior beyond statistical surveysen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of consumer behavior on the non-packaging market. The main aim of this work is to characterize the possibility of unpackaged shopping, analyze the range of individual stores in Pilsen and propose for unpackaged stores recommendations for raising awareness among potential customers. In order to meet the aims, it was necessary to identify factors motivating and demotivating consumers to unpackaged form of purchase, as well as to identify facts that motivate owners of unpackaged stores. To obtain the appropriate data, a questionnaire was created in electronic form for consumers and qualitative research was selected for owners of non-packaging stores. Based on the obtained data, several recommendations were formulated for non-packaging stores, which would lead to better information on the issue, expanded the demand for unpackaged goods and bring new customers to stores that follow the philosophy of Zero Waste.en
dc.subject.translatedunpackeden
dc.subject.translatedzero wasteen
dc.subject.translatedshoppingen
dc.subject.translatedlogisticsen
dc.subject.translatedpackagingen
dc.subject.translatedunpacked shoppingen
dc.subject.translatedunpacked storesen
dc.subject.translatedzero wasteen
dc.subject.translatedcostumeren
dc.subject.translatedconsumer behavioren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Halamova_K18B0105P.pdfPlný text práce3,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Halamova_VP.pdfPosudek vedoucího práce225,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Halamova_OP.pdfPosudek oponenta práce197,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48048

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.