Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKosturik Kamil, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorAlbrecht, Patrik
dc.contributor.refereeWeissar Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-14
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:36Z-
dc.date.available2021-10-8
dc.date.available2022-06-20T10:21:36Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-26
dc.identifier89145
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48351-
dc.description.abstractHlavní náplní této diplomové práce je inovace řídící elektroniky modelového kolejiště. Rozebrán je současný stav řídící elektroniky na modelovém kolejišti a také jsou zanalyzovány nově navržené řídící jednotky. Inovována je řídící jednotka kolejových úseků, která zastává funkci zesilovače DCC signálu do kolejnic a detekci obsazenosti kolejových úseků, a řídící jednotka přestavníků, která obstarává manipulaci s výhybkami. Tyto jednotky jsou naprogramovány, tak aby splňovaly požadavky při komunikaci s nadřazeným systémem po sběrnici CAN a plnily svou funkci. Také je důkladně zdokumentován komunikační protokol pro řídící jednotku kolejových úseků, řídící jednotku přestavníků, ale i pro řídící jednotku točny.cs
dc.format59, 4
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmodelové kolejiště ttcs
dc.subjectdetekce obsazenosti kolejových úsekůcs
dc.subjectměření procházejícího prouducs
dc.subjectdcccs
dc.subjectpřestavníkcs
dc.subjectmechanika přestavníkucs
dc.subjectmikro servopohoncs
dc.subjectvýhybkacs
dc.subjecttočnacs
dc.subjectcancs
dc.subjectprogramování v jazyce ccs
dc.subjectkomunikační protokolcs
dc.titleInovace elektroniky modelového kolejištěcs
dc.title.alternativeInnovation of model rail electronicsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická
dc.thesis.degree-programElektronika a informační technologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main content of this diploma thesis is the innovation of the controlling electronics of the model railway track. The current state of the controlling electronics on the model track and the newly designed control units are analyzed. The track section control unit, which acts as a DCC signal amplifier to the rails and track section occupancy detection, is innovated. The control unit of the electric switch mechanism, which manipulates with the railroad switches, is also innovated. These units are programmed to meet the requirements for communication with the superior system via the CAN bus and fulfil their function. The communication protocol for the track section control unit, the railroad switches mechanism control unit, and the turntable control unit is thoroughly documented.en
dc.subject.translatedtt model railway tracken
dc.subject.translatedtrack section occupancy detectionen
dc.subject.translatedcurrent flow measurementen
dc.subject.translateddccen
dc.subject.translatedrailroad switchesen
dc.subject.translatedrailroad switches mechanicsen
dc.subject.translatedmicro servo driveen
dc.subject.translatedrailload switchen
dc.subject.translatedturntableen
dc.subject.translatedcanen
dc.subject.translatedprogramming in c languageen
dc.subject.translatedcommunication protocolen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KEI)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Albrecht_Inovace_model_kolej_final.pdfPlný text práce2,47 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce48,3 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,3 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce34,11 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48351

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.