Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTloušťová Pavla, JUDr. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorGöthová, Kateřina
dc.contributor.refereeOutlá Anna, JUDr.
dc.date.accepted2022-5-25
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:10Z-
dc.date.available2021-2-1
dc.date.available2022-06-20T10:22:10Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier88858
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48431-
dc.description.abstractDiplomová práce je na téma klamavá reklama. První kapitola se zabývá hospodářskou soutěží, druhá nekalou soutěží, její právní úpravou a právními prostředky ochrany proti nekalé soutěži. Třetí kapitola je zaměřena na reklamu jako takovou, její definici a právní úpravu v českém a evropském právu. Čtvrtá kapitola se věnuje hlavnímu tématu této práce - klamavé reklamě, zejména její definici, české i evropské právní úpravě. Poslední kapitola obsahuje vyhodnocení dotazníhového šetření, ve kterém jsem zjišťovala, jak reklamu a klamavou reklamu vnímá veřejnost.cs
dc.format51 s. (89 239 znaků bez mezer)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88858-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthospodářská soutěžcs
dc.subjectnekalá soutěžcs
dc.subjectgenerální klauzulecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectrada pro reklamucs
dc.subjectklamavá reklamacs
dc.subjectprávní úpravacs
dc.subjectprůměrný spotřebitelcs
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleKlamavá reklamacs
dc.title.alternativeDeceptive advertisingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programPrávo a právní věda
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of my thesis is deceptive advertising in the Czech republic. The first chapter is about economical competition and the second chapter is about unfair competition. The third chapter is about advertising and the main part of my thesis about deceptive advertising is in the fourth chapter and it is mainly about legal definition but also about current czech and european legislation. Last part is more practical, it is about questionnaire I made about how public feels about advertising and deceptive advertising.en
dc.subject.translatedeconomical competitionen
dc.subject.translatedunfair competitionen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translateddeceptive advertisingen
dc.subject.translatedlegislationen
dc.subject.translatedaverage consumeren
dc.subject.translatedconsumer protectionen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Gothova.pdfPlný text práce625,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gothova-1.pdfPosudek vedoucího práce429,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gothova-2.pdfPosudek oponenta práce189,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gothova Katerina.pdfPrůběh obhajoby práce278,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48431

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.