Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorProkopiusová, Anna
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87076
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48479-
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje stresorům učitele během distanční výuky. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána charakteristika stresu, příznaky stresu, distanční výuka a psychohygiena. Praktická část je koncipována jako smíšený výzkum. Kvalitativní část výzkumu je založena na rozhovorech. Tyto rozhovory se podrobily otevřenému kódování a vazbami mezi kategoriemi. Na základě těchto rozhovorů byly identifikovány stresory, které se uvedly v dotazníku. Kvantitativní část vyžadovala vytvoření dotazníku vlastní konstrukce. Dotazník zahrnoval 16 položek. Učitelé hodnotili stresory během prezenční výuky, v průběhu distanční výuky a bezprostředně po návratu do prezenční výuky pomocí škálové pětibodové stupnice.cs
dc.format75, IV
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectstrescs
dc.subjectpříznaky stresucs
dc.subjectučitelské stresorycs
dc.subjectdistanční výukacs
dc.subjectpsychohygienacs
dc.titleStresory učitele během distanční výukycs
dc.title.alternativeTeacher stressors during distance learningen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis analyses different stressors of teachers during distance learning. It is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part is further divided into three major chapters: Stress, Distance learning and Emotional Hygiene. The practical part combines a variety of research methods. The qualitative part of the research is based on interviews. These interviews were subjected to open coding and links between categories. Based on these interviews, stressors were identified and included in the questionnaire. The quantitative part required the development of a self-constructed questionnaire. The questionnaire included 16 items. Teachers rated the stressors during the face-to-face teaching, during the distance education and immediately after returning to face-to-face teaching using a five-point scale.en
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedstress symptomsen
dc.subject.translatedteacher stressorsen
dc.subject.translateddistance learningen
dc.subject.translatedpsychohygieneen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Anna Prokopiusova_- Stresory uc_itele be_hem DiV.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce204,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_Oponent.pdfPosudek oponenta práce195,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopiusova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce179,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48479

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.