Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJandová, Anna
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-19
dc.identifier87090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48482-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá naplňováním podpůrných opatření, zejména 1.-3. stupně, na prvním stupni základní školy prostřednictvím distančního vzdělání. Teoretická část se zabývá speciálními vzdělávacími potřebami, distanční výukou a související legislativou v ČR i v okolních státech. Byly popsány a porovnány postupy ve školství během jednotlivých vln pandemie COVID-19. Praktická část je zaměřena na postoje samotných pedagogů, žáků a rodičů k distančnímu vzdělávání v průběhu pandemie a na zkušenosti s naplňováním podpůrných opatření v tomto režimu výuky.cs
dc.format67 s. (114 577 znaků), XIX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectcovid-19cs
dc.titleNaplňování podpůrného opatření 1. stupně základní školy prostřednictvím distanční výukycs
dc.title.alternativeFulfillment of the support measures of the 1st grade of the primary school via distance studiesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the fulfillment of support measures, especially 1st-3rd degree, at the first stage of the primary school via distance studies. The theoretical part deals with special educational needs, distance learning and related legislation in the Czech Republic and neighbor countries. Procedures in education during the individual waves of the COVID-19 pandemic were described and compared. The practical part is focused on the attitude of teachers, pupils and parents to distance studies during a pandemic and on the experience with the implementation of support measures in such teaching style.en
dc.subject.translatedsupportive careen
dc.subject.translateddistance studiesen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedcovid-19en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Jandova Anna 2022.pdfPlný text práce3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce204,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandova_oponent.pdfPosudek oponenta práce238,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jandova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce182,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48482

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.