Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Horáková, Petra | |
dc.contributor.referee | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:22:41Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:22:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-29 | |
dc.identifier | 87509 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48484 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá bariérami integrace žáků s OMJ. V teoretické části se budeme zabývat pojmy: integrace, inkluze, žák s OMJ, kultura, jazyk a komunikace. Nahlédneme do zákonů ČR. V praktické části bude použit rozhovor s žáky s OMJ, jejich rodiči a učiteli. Další metodou bude kazuistika a pozorování. Cílem diplomové práce bude zkoumat integraci žáků s OMJ, adaptace do majoritní společnosti, jaké efektivní metody učitelé využívají aj. Výstupem diplomové práce bude zpracování metodického balíčku pro práce se žáky s OMJ pro učitele. | cs |
dc.format | 45 s., XVII | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | majoritní kultura | cs |
dc.subject | adaptace | cs |
dc.subject | žák s omj | cs |
dc.subject | integrace | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | kultura | cs |
dc.subject | jazyk a komunikace | cs |
dc.subject | didaktické pomůcky | cs |
dc.subject | efektivní metody | cs |
dc.subject | zákony | cs |
dc.title | Bariéry integrace s žáky s odlišným mateřským jazykem na I. stupni ZŠ v ČR | cs |
dc.title.alternative | Barriers of integration with pupils with a different mother tongue at the 1st level of elementary school in the Czech Republic | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with barriers to the integration of pupils with OMJ. In the theoretical part we will deal with the concepts: integration, inclusion, pupil with OMJ, culture, language and communication. We will look into the laws of the Czech Republic. In the practical part, an interview with pupils with OMJ, their parents and teachers will be used. Another method will be case study and observation. The aim of the diploma thesis will be to examine the integration of pupils with OMJ, adaptation to the majority society, what effective methods teachers use, etc. The output of the diploma thesis will be the elaboration of a methodological package for working with pupils with OMJ for teachers. | en |
dc.subject.translated | majority culture | en |
dc.subject.translated | adaptation | en |
dc.subject.translated | pupil with omj | en |
dc.subject.translated | integration | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | culture | en |
dc.subject.translated | language and communication | en |
dc.subject.translated | teaching aids | en |
dc.subject.translated | effective methods | en |
dc.subject.translated | laws | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bariery integrace zaku s OMJ, Horakova Petra 2022.pdf | Plný text práce | 2,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horakova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 207,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horakova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 198,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horakova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 171,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48484
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.