Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHoráková, Petra
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-13
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-06-20T10:22:41Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier87509
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48484-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá bariérami integrace žáků s OMJ. V teoretické části se budeme zabývat pojmy: integrace, inkluze, žák s OMJ, kultura, jazyk a komunikace. Nahlédneme do zákonů ČR. V praktické části bude použit rozhovor s žáky s OMJ, jejich rodiči a učiteli. Další metodou bude kazuistika a pozorování. Cílem diplomové práce bude zkoumat integraci žáků s OMJ, adaptace do majoritní společnosti, jaké efektivní metody učitelé využívají aj. Výstupem diplomové práce bude zpracování metodického balíčku pro práce se žáky s OMJ pro učitele.cs
dc.format45 s., XVII
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmajoritní kulturacs
dc.subjectadaptacecs
dc.subjectžák s omjcs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectjazyk a komunikacecs
dc.subjectdidaktické pomůckycs
dc.subjectefektivní metodycs
dc.subjectzákonycs
dc.titleBariéry integrace s žáky s odlišným mateřským jazykem na I. stupni ZŠ v ČRcs
dc.title.alternativeBarriers of integration with pupils with a different mother tongue at the 1st level of elementary school in the Czech Republicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with barriers to the integration of pupils with OMJ. In the theoretical part we will deal with the concepts: integration, inclusion, pupil with OMJ, culture, language and communication. We will look into the laws of the Czech Republic. In the practical part, an interview with pupils with OMJ, their parents and teachers will be used. Another method will be case study and observation. The aim of the diploma thesis will be to examine the integration of pupils with OMJ, adaptation to the majority society, what effective methods teachers use, etc. The output of the diploma thesis will be the elaboration of a methodological package for working with pupils with OMJ for teachers.en
dc.subject.translatedmajority cultureen
dc.subject.translatedadaptationen
dc.subject.translatedpupil with omjen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedlanguage and communicationen
dc.subject.translatedteaching aidsen
dc.subject.translatedeffective methodsen
dc.subject.translatedlawsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bariery integrace zaku s OMJ, Horakova Petra 2022.pdfPlný text práce2,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova_oponent.pdfPosudek oponenta práce207,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce198,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horakova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce171,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48484

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.