Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHořejšová, Jitka
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-1
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:22:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier85881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48490-
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká specifika upřednostňuje při výběru cílové destinace turista spadající do LGBT komunity. Úvodní část práce se zaměřuje na cestovní ruch, jeho členění a segmentaci a také aktuální trendy. Dále je představena LGBT komunita, její historie a vztahy se společností. Následně práce uvádí LGBT turismus, jeho specifika spojená se spotřebním chováním, tolerantní a intolerantní země a organizace, které se zabývají LGBT tematikou. Poté je představena případová studie zabývající se činností spolku Prague Pride. Nejrozsáhlejší část práce je věnována vlastnímu dotazníkovému šetření, interpretaci získaných dat a stanovení hypotéz. Na zmíněný výzkum navazují hloubkové rozhovory, které napomohly k prohloubení nabytých informací. V závěru diplomové práce jsou shrnuty zjištěné poznatky, uvedené doporučené návrhy a vlastní názor autorky na danou problematiku.cs
dc.format103 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectlgbt komunitacs
dc.subjectlgbt turismuscs
dc.subjectlgbt friendlycs
dc.subjectlgbt hnutícs
dc.titleNákupní rozhodování segmentu LGBT při výběru turistické destinacecs
dc.title.alternativePurchasing decisions of the LGBT segment when choosing a tourist destinationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the thesis was to find out what specifics are preferred by tourists belonging to the LGBT community when choosing a destination. The introductory part of the thesis focuses on tourism, its classification and segmentation as well as current trends. Furthermore, the LGBT community, its history and relations with society are introduced. Subsequently, the thesis introduces LGBT tourism, its specifics related to consumer behavior, tolerant and intolerant countries and organizations dealing with LGBT issues. Afterwards, a case study dealing with the activities of Prague Pride is presented. The most extensive part of the thesis is devoted to the actual questionnaire survey, interpretation of the obtained data and determination of hypotheses. This research is followed by in-depth interviews, which helped to deepen the information gained. The thesis concludes with a summary of the findings, recommendations and the author's own opinion on the issue.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedlgbt communityen
dc.subject.translatedlgbt tourismen
dc.subject.translatedlgbt friendlyen
dc.subject.translatedlgbt movementen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Horejsova_K19N0020P.pdfPlný text práce2,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horejsova_Jitka_v.pdfPosudek vedoucího práce358,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Horejsova_Jitka_o.pdfPosudek oponenta práce125,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48490

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.