Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPolatová, Lenka
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-3
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:50Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:22:50Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier86017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48494-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraného projektu, internetového obchodu Pavlíny Lepší. Práce se skládá z teoretického úvodu týkajícího se problematiky marketingové komunikace, marketingového i komunikačního mixu. Je zde provedena analýza vnějšího okolí podniku a za pomoci statistických a deskriptivních metod bylo zhodnoceno dotazníkové šetření. To bylo zaměřeno na zvyklosti a preference spotřebitelů nakupujících jak na internetu, tak i v kamenných prodejnách. Na základě informací získaných z dotazníkového šetření, analýzy vnějšího prostředí a informací od paní Lepší byla navržena marketingová komunikace projektu, časový harmonogram, rozpočet a zhodnocení efektivity komunikace pro období 01.06.2022-31.05.2023.cs
dc.format95
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného projektucs
dc.title.alternativeMarketing communication of chosen projecten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Master's thesis is focused on the marketing communication of selected project, which is Pavlína's Lepší e-shop. The thesis consists of theoretical research in the field of marketing communication, marketing and communication mix. An analysis of the project's external environment was also performed. Subsequently, a questionnaire survey was conducted and evaluated by using the stasistical and descriptive methods. The questionnaire survey was focused on customs and preferences of consumers shopping in brick and mortar stores and e-shops. Based on the information obtained from the questionnaire, the analysis of the external environment and information from Mrs. Lepší, were proposed the marketing communication, the time schedule, budget and efficiency evaluation for time period 01.06.2022-31.05.2022.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kvalifikacni prace_Lenka Polatova_2022.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Polatova_v.pdfPosudek vedoucího práce130,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
polatova-l-o.pdfPosudek oponenta práce128,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48494

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.