Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDartová, Karolína
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:50Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:50Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89246
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48497-
dc.description.abstractPředložená práce vznikla za účelem zmapování nákupního chování spotřebitelů v keramickém odvětví. Jelikož tato oblast doposud nebyla zkoumána, je zde proveden explorační výzkum, a to formou podrobného dotazníkového šetření. Jeho realizace se uskutečnila pod evropským projektem CerDee, jehož cílem je především podpořit malé a střední podniky, individuální podnikatele a mladé umělce v odvětví keramiky a docílit tak zachování i rozšíření potenciálu tohoto odvětví. Výzkum se z větší části zaměřil na konkrétní faktory ovlivňující rozhodování spotřebitelů při nákupu keramických produktů.cs
dc.format83 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89246-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectkreativní odvětvícs
dc.subjectkeramické odvětvícs
dc.subjectkeramikacs
dc.subjectporceláncs
dc.titleNákupní chování spotřebitelů v kreativních odvětvíchcs
dc.title.alternativeConsumer behaviour in creative industryen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe submitted master thesis was created in order to map the shopping behaviour of consumers in the ceramics industry. As this area has not yet been researched, exploratory research is carried out here, in the form of a detailed questionnaire survey. Its implementation took place under the European project CerDee, which aims to support small and medium-sized enterprises, individual entrepreneurs and young artists in the ceramics sector and thus achieve the preservation and expansion of the potential of this sector. The research is most focused on specific factors influencing consumer decisions when buying ceramic products.en
dc.subject.translatedshopping behaviouren
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedcreative industryen
dc.subject.translatedceramic industryen
dc.subject.translatedceramicen
dc.subject.translatedporcelainen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP DARTOVA.pdfPlný text práce2,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dartova-k-v.pdfPosudek vedoucího práce122,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dartova_k_o.pdfPosudek oponenta práce663,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48497

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.