Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRališová, Adéla
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-3
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:51Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89294
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48501-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou elektronického obchodování na trhu B2C v České republice. Práce se soustředí primárně na vymezení hlavních faktorů vývoje a analýzu současného stavu e-commerce v České republice. Na základě zjištěných poznatků jsou identifikované trendy B2C e-commerce. Cílem práce je na základě sekundárních dat a odborné literatury stanovit trendy a pomocí primárních dat zjistit, zda se respondenti chovají v souladu s těmito trendy. Jako výzkumné metody jsou použity osobní rozhovory a dotazníkové šetření. Diplomová práce je rozdělena do 7 hlavních kapitol, kdy teoretická východiska práce jsou uvedena v kapitolách 1 až 3 a definují termín elektronické obchodování. Následující kapitoly zhodnocují současný stav elektronického obchodování v České republice a vymezují trendy B2C e-commerce. V kapitole 5 jsou stanoveny výzkumné otázky, které jsou zodpovězeny v kapitole č. 7.cs
dc.format77 s. (110 364 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectnakupování na internetucs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmobilní nákupycs
dc.subjectplatební metodycs
dc.subjecttrendycs
dc.titleTrendy v elektronickém obchodování B2Ccs
dc.title.alternativeTrends in B2C e-commerceen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of electronic commerce in the B2C market in the Czech Republic. The work focuses primarily on defining the main factors of development and analysis of the current state of e-commerce in the Czech Republic. Based on the findings, B2C e-commerce trends are identified. The aim of the work is to determine trends on the basis of secondary data and professional literature and to use primary data to find out whether the respondents behave in accordance with these trends. Personal interviews and questionnaires are used as research methods. The diploma thesis is divided into 7 main chapters, where the theoretical basis of the thesis is given in Chapters 1 to 3 and defines the term electronic commerce. The following chapters evaluate the current state of electronic commerce in the Czech Republic and define the trends of B2C e-commerce. Chapter 5 sets out the research questions that are answered in Chapter 7.en
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedonline shoppingen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmobile shoppingen
dc.subject.translatedpayment methodsen
dc.subject.translatedtrendsen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ralisova, A. Trendy elektronickeho obchodovani B2C.pdfPlný text práce3,39 MBAdobe PDFView/Open
Ralisova_Adela_v.pdfPosudek vedoucího práce235,78 kBAdobe PDFView/Open
DP_Ralisova_o.pdfPosudek oponenta práce129,76 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce32,47 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/48501

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.