Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVeselá, Tereza
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-3
dc.date.accessioned2022-06-20T10:22:53Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:22:53Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-19
dc.identifier89608
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48517-
dc.description.abstractTéma této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Téma je soustředěno na český trh a český influencer marketing na sociální síti Instagram. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketing na sociálních sítích, sociální síť Instagram a influencer marketing. Rovněž jsou zde popsány generace Y a Z. V praktické části této diplomové práce je aplikován výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, a to z důvodu získání potřebných dat k analyzování míry vlivu influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Praktická část rovněž obsahuje rozhovor s influencerem. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky výzkumu a jsou zde taktéž prezentována vlastní doporučení pro lepší aplikování influencer marketingu.cs
dc.format93 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectmarketing na instagramucs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectgenerace ycs
dc.subjectgenerace zcs
dc.titleMarketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČRcs
dc.title.alternativeMarketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this work is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic." The topic is focused on the Czech market and the Czech influencer marketing on the social network Instagram. The theoretical part defines the terms in the field of social media marketing, Instagram social network and influencer marketing. Generation Y and Z are also described here. In the practical part of this work, the research is applied through a questionnaire survey in order to obtain the necessary data to analyze the degree of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic. The practical part also includes an interview with the Influencer. At the end of the work, the results of the research are evaluated and there are also presented own recommendations for better application of influencer marketing.en
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedinstagram marketingen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedgeneration yen
dc.subject.translatedgeneration zen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketing na Instagramu a vliv influenceru na nakupni chovani vybrane skupiny lidi v CR.pdfPlný text práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Vesela_v.pdfPosudek vedoucího práce124,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vesela_tereza_o.pdfPosudek oponenta práce613,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48517

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.