Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHereitová Iva, Mgr.
dc.contributor.authorZahálková, Michaela
dc.contributor.refereeMistrová Eliška, MUDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-17
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:45Z-
dc.date.available2021-6-16
dc.date.available2022-06-20T10:23:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-31
dc.identifier90933
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48669-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá dětmi s poruchami autistického spektra a jejich možnostmi v rehabilitačním prostředí. Práce je napsána formou literární rešerše. Cílem této práce je zmapovat možnosti rehabilitace u dětí s poruchou autistického spektra a nastínit, zda je možné pomocí zvolených intervencí ovlivnit příznaky, které se úzce pojí s danou diagnózou. Bylo zkoumáno 9 prací, které byly publikovány v letech 2016-2021 a získané z databází Pubmed, Web of Science a Google Scholar. Tyto práce byly pečlivě vybrány a podrobeny analýze. Proces výběru studií shrnuje vývojový diagram systematického procesu. Výsledky literární rešerše ukázaly, že existuje poměrně hojné množství intervencí pro dětí s poruchami autistického spektra z rehabilitačního prostředí, které jsou navíc využitelné k ovlivnění sociálních, motorických dovedností a kognitivních funkcí.cs
dc.format62 s. (102 042 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectporucha autistického spektracs
dc.subjectrehabilitacecs
dc.subjectdětics
dc.titleMožnosti rehabilitace u dětí s poruchou autistického spektracs
dc.title.alternativePossibilities of rehabilitation for children with autism spectrum disorderen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programFyzioterapie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with children with autism spectrum disorders and their possibilities in a rehabilitation setting. The thesis is written in the form of a literary research. The aim of this thesis is to map out the rehabilitation options for children with autism spectrum disorder and to outline whether it is possible, through the chosen interventions, to influence the symptoms closely associated with the diagnosis. Nine papers published between 2016 and 2021 were reviewed and retrieved from Pubmed, Web of Science and Google Scholar databases. These papers were carefully selected and subjected to analysis. The process of study selection is summarized in the systematic flow chart. The results of the literature research showed that there is a relatively abundant number of interventions for children with autism spectrum disorders from rehabilitation settings, which are additionally useful to influence social, motor skills and cognitive functions.en
dc.subject.translatedautism spectrum disorderen
dc.subject.translatedrehabilitationen
dc.subject.translatedchildrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zahalkova_Michaela_FYT_BP.pdfPlný text práce668,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
1_BP_VP_Zahalkova.pdfPosudek vedoucího práce302,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2_BP_OPONENT_POSUDEK_Zahalkova.pdfPosudek oponenta práce319,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zahalkova.pdfPrůběh obhajoby práce357,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48669

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.