Název: Zařazení žáků se specifickými potřebami do hodin tělesné výchovy na 1. stupni základní školy.
Další názvy: Placement the pupils with specific needs to Physical Education Lessons at Elementary School.
Autoři: Kosmáková, Nela
Vedoucí práce/školitel: Kalistová Petra, Mgr.
Oponent: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48703
Klíčová slova: specifické potřeby;tělesná výchova;zdravotní tělesná výchova;pohybová výchova;rehabilitační výchova;zrakové postižení;tělesné postižení;mentální postižení;sluchové postižení;individuálně vzdělávací plán;asistent pedagoga
Klíčová slova v dalším jazyce: specific needs;physical education;health physical education;physical education;rehabilitation education;visual disability;physical disability;mental disability;hearing disability;individual educational plan;pedagogical assistant
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na žáky se specifickými potřebami v hodinách tělesné výchovy. Cílem práce bylo zjištění bezbariérovost, počty žáků s tělesným postižením, přítomnost asistenta pedagoga u znevýhodněných dětí, využívání speciálních pomůcek pro děti, individuálně vzdělávací plán pro žáky a zařazení samostatného předmětu - zdravotní tělesná výchova v Plzeňském a Karlovarském kraji. Toto zjištění bylo na základě dotazníkové šetření. Další dotazníkové šetření proběhlo na základních školách v Horním Slavkově, které bylo zaměřeno na zjištění počtu žáků se specifickými potřebami v období 2015 až 2020.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis is focused on pupils with special needs in physical education classes. The aim of the work was to determine the accessibility, the number of pupils with physical disabilities, the presence of a teaching assistant in disadvantaged children, the use of special aids for children, individual educational plan for pupils and the inclusion of a separate subject - health physical education in Pilsen and Karlovy Vary region. This finding was based on a questionnaire survey. Another questionnaire survey was conducted at primary schools in Horní Slavkov, which focused on finding out the number of pupils with special needs in the period from 2015 to 2020.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KOSMAKOVA Nela.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kosmakova - VP.pdfPosudek vedoucího práce160,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kosmakova - OP.pdfPosudek oponenta práce136,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kosmakova.pdfPrůběh obhajoby práce37,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48703

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.