Title: Sada úloh pro středoškolskou demonstrační laboratoř techniky
Other Titles: A set of tasks for secondary school technology lab
Authors: Šíma, Václav
Advisor: Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
Referee: Dvořák Jan, Ing.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49556
Keywords: metodické materiály;roboti;tutoriál;lego mindstorms;micro:bit
Keywords in different language: methodical materials;robots;tutorial;lego mindstorms;micro:bit
Abstract: Cílem práce je vytvořit metodické materiály do laboratoře robotiky na Gym- náziu Sokolov, které budou sloužit jako metodické pomůcky v rámci výuky a jako referenční úlohy pro externí návštěvníky gymnázia. Z množiny dostup- ných robotů budou zvoleni dva nejvhodnější kandidáti, ke kterým budou sestrojeny úlohy o různých obtížnostech a návody, jak dané úlohy vyřešit.
Abstract in different language: This bachelor thesis describes how methodical materials for the technology laboratories at the Sokolov grammar school were made. These task assign- ments will serve as exercises for external grammar school visitors. They will also assist in teaching information technology subjects. From the set of available robots, the two most suitable candidates will be selected, for which tasks of different difficulties will be constructed. For each task instructions on how to solve the given problem will be created.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
plny_text_prace.pdfPlný text práce6,48 MBAdobe PDFView/Open
A19B0203P_hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce100,03 kBAdobe PDFView/Open
A19B0203P_posudek.pdfPosudek oponenta práce139,71 kBAdobe PDFView/Open
A19B0203P_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce80,01 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/49556

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.