Title: | Sada úloh pro středoškolskou demonstrační laboratoř techniky |
Other Titles: | A set of tasks for secondary school technology lab |
Authors: | Šíma, Václav |
Advisor: | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. |
Referee: | Dvořák Jan, Ing. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/49556 |
Keywords: | metodické materiály;roboti;tutoriál;lego mindstorms;micro:bit |
Keywords in different language: | methodical materials;robots;tutorial;lego mindstorms;micro:bit |
Abstract: | Cílem práce je vytvořit metodické materiály do laboratoře robotiky na Gym- náziu Sokolov, které budou sloužit jako metodické pomůcky v rámci výuky a jako referenční úlohy pro externí návštěvníky gymnázia. Z množiny dostup- ných robotů budou zvoleni dva nejvhodnější kandidáti, ke kterým budou sestrojeny úlohy o různých obtížnostech a návody, jak dané úlohy vyřešit. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis describes how methodical materials for the technology laboratories at the Sokolov grammar school were made. These task assign- ments will serve as exercises for external grammar school visitors. They will also assist in teaching information technology subjects. From the set of available robots, the two most suitable candidates will be selected, for which tasks of different difficulties will be constructed. For each task instructions on how to solve the given problem will be created. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
plny_text_prace.pdf | Plný text práce | 6,48 MB | Adobe PDF | View/Open |
A19B0203P_hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 100,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
A19B0203P_posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 139,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
A19B0203P_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 80,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/49556
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.