Title: Animační techniky ve výtvarné výchově
Other Titles: Animation techniques in art education
Authors: Altmanová, Zuzana
Advisor: Mašek Jan, PhDr. Ph.D.
Referee: Gebauer Kurt, Prof. akad. sochař dr. h. c.
Issue Date: 2022
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50031
Keywords: animace;animační techniky;možnosti animace;animovaný film;animovaná pohádka;pohádka;historie animovaného filmu;historie a vývoj pohádek;kreslená animace;stop-motion;počítačová animace
Keywords in different language: animation;animation techniques;animation possibilities;animated film;animated fairy tale;fairy tale;history of animated film;history and development of fairy tales;cartoon animation;stop-motion;computer animation
Abstract: Autorka v bakalářské práci představí možnosti vybraných animačních technik, které doplní sadou krátkých filmů demonstrujících animační postupy, jejich možnosti a výhody pro využití ve výtvarné výchově a při tvorbě animovaných pohádek.
Abstract in different language: In the bachelor's thesis, the author will present the possibilities of selected animation techniques, which will be complemented by a set of short films demonstrating animation techniques, their possibilities, and advantages for use in art education and in the creation of animated fairy tales.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2022_06_29_Altmanova_Zuzana_Bakalarska_prace_Animacni_techniky_ve_vytvarne_vychove.pdfPlný text práce3,06 MBAdobe PDFView/Open
ALTMANOVA_posudek_vedouci_Masek.pdfPosudek vedoucího práce312,68 kBAdobe PDFView/Open
ALTMANOVA_posudek_oponent_Gebauer.pdfPosudek oponenta práce271,77 kBAdobe PDFView/Open
Prubeh obhajoby-Altmanova Zuzana.pdfPrůběh obhajoby práce394,54 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/50031

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.