Title: | Animační techniky ve výtvarné výchově |
Other Titles: | Animation techniques in art education |
Authors: | Altmanová, Zuzana |
Advisor: | Mašek Jan, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Gebauer Kurt, Prof. akad. sochař dr. h. c. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50031 |
Keywords: | animace;animační techniky;možnosti animace;animovaný film;animovaná pohádka;pohádka;historie animovaného filmu;historie a vývoj pohádek;kreslená animace;stop-motion;počítačová animace |
Keywords in different language: | animation;animation techniques;animation possibilities;animated film;animated fairy tale;fairy tale;history of animated film;history and development of fairy tales;cartoon animation;stop-motion;computer animation |
Abstract: | Autorka v bakalářské práci představí možnosti vybraných animačních technik, které doplní sadou krátkých filmů demonstrujících animační postupy, jejich možnosti a výhody pro využití ve výtvarné výchově a při tvorbě animovaných pohádek. |
Abstract in different language: | In the bachelor's thesis, the author will present the possibilities of selected animation techniques, which will be complemented by a set of short films demonstrating animation techniques, their possibilities, and advantages for use in art education and in the creation of animated fairy tales. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2022_06_29_Altmanova_Zuzana_Bakalarska_prace_Animacni_techniky_ve_vytvarne_vychove.pdf | Plný text práce | 3,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
ALTMANOVA_posudek_vedouci_Masek.pdf | Posudek vedoucího práce | 312,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
ALTMANOVA_posudek_oponent_Gebauer.pdf | Posudek oponenta práce | 271,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prubeh obhajoby-Altmanova Zuzana.pdf | Průběh obhajoby práce | 394,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/50031
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.