Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMentlík Pavel, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLebeda, Luboš
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.available2020-12-4
dc.date.available2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87533
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50237-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku distančního vzdělávání na gymnáziích v Plzeňském kraji z pohledů učitelů a žáků. Hlavním cílem diplomové práce je přispět k poznání vlivu distančního vzdělávání v době pandemie covid-19 na výuku zeměpisu. Diplomová práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán vzdělávací systém v ČR, ICT ve vzdělávání v ČR, distanční vzdělávání, nouzová distanční výuka a pedagogický výzkum. Praktická část obsahuje metodiku práce, vzorek respondentů a jejich charakteristiku, tvorbu a obsah dotazníkového šetření a vyhodnocení dotazníků.cs
dc.format111 s. (168 190)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcovid-19cs
dc.subjectvzdělávací systémcs
dc.subjectgymnáziumcs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectdigitální gramotnostcs
dc.subjectdistanční vzdělávánícs
dc.subjectnouzová distanční výukacs
dc.subjectprezenční výukacs
dc.subjectpedagogický výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleVýuka zeměpisu distanční formou na gymnáziích v Plzeňském kraji v roce 2020cs
dc.title.alternativeTeaching geography by distance learning at high schools in the Pilsen Region in 2020en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství geografie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on the issue of distance education at grammar schools in the Pilsen region from the perspective of teachers and students. The main goal of the diploma thesis is to contribute to the knowledge of the influence of distance education during the covid-19 pandemic on the teaching of geography. The diploma thesis contains two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the educational system in the Czech Republic, ICT in education in the Czech Republic, distance education, emergency distance education and pedagogical research. The practical part contains the methodology of the work, a sample of respondents and their characteristics, the creation and content of a questionnaire survey and evaluation of questionnaires.en
dc.subject.translatedcovid-19en
dc.subject.translatededucational systemen
dc.subject.translatedgrammar schoolen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedinformation and communication technologiesen
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translateddigital literacyen
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedemergency distance teachingen
dc.subject.translatedfull-time teachingen
dc.subject.translatedpedagogical researchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - LEBEDA LUBOS (30.6.2022).pdfPlný text práce3,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce112,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.