Název: Výuka zeměpisu distanční formou na gymnáziích v Plzeňském kraji v roce 2020
Další názvy: Teaching geography by distance learning at high schools in the Pilsen Region in 2020
Autoři: Lebeda, Luboš
Vedoucí práce/školitel: Mentlík Pavel, Doc. RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50237
Klíčová slova: covid-19;vzdělávací systém;gymnázium;zeměpis;informační a komunikační technologie;e-learning;digitální gramotnost;distanční vzdělávání;nouzová distanční výuka;prezenční výuka;pedagogický výzkum;dotazník
Klíčová slova v dalším jazyce: covid-19;educational system;grammar school;geography;information and communication technologies;e-learning;digital literacy;distance education;emergency distance teaching;full-time teaching;pedagogical research;questionnaire
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku distančního vzdělávání na gymnáziích v Plzeňském kraji z pohledů učitelů a žáků. Hlavním cílem diplomové práce je přispět k poznání vlivu distančního vzdělávání v době pandemie covid-19 na výuku zeměpisu. Diplomová práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán vzdělávací systém v ČR, ICT ve vzdělávání v ČR, distanční vzdělávání, nouzová distanční výuka a pedagogický výzkum. Praktická část obsahuje metodiku práce, vzorek respondentů a jejich charakteristiku, tvorbu a obsah dotazníkového šetření a vyhodnocení dotazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis is focused on the issue of distance education at grammar schools in the Pilsen region from the perspective of teachers and students. The main goal of the diploma thesis is to contribute to the knowledge of the influence of distance education during the covid-19 pandemic on the teaching of geography. The diploma thesis contains two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the educational system in the Czech Republic, ICT in education in the Czech Republic, distance education, emergency distance education and pedagogical research. The practical part contains the methodology of the work, a sample of respondents and their characteristics, the creation and content of a questionnaire survey and evaluation of questionnaires.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - LEBEDA LUBOS (30.6.2022).pdfPlný text práce3,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lebeda_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce112,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.