Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVelíšková, Eva
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:45Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2022-11-10T14:47:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier84665
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50275-
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části rozebereme pojem "kreativita" a další s ním spojené pojmy, zabýváme se bariérami v rozvoji kreativního myšlení a rolí učitele v oblasti rozvoje kreativního myšlení u dětí předškolního věku. V praktické části pracujeme s dětmi v mateřské škole. Dětem zadáváme úkoly rozvíjející kreativní myšlení a pozorujeme jejich pokroky v této oblasti.cs
dc.format53 s. (87 929 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní pedagogikacs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectkreativní myšlenícs
dc.subjectdětics
dc.subjectpředškolní psychologiecs
dc.subjectvývojová psychologiecs
dc.subjectbariéry kreativitcs
dc.subjectproces kreativitycs
dc.subjectučitel v mateřské školecs
dc.titleRozvoj kreativního myšlení dětí v MŠcs
dc.title.alternativeDevelopment of children's creative thinking in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part we analyze the concept of "creativity" and other related concepts, we deal with barriers in the development of creative thinking and the role of the teacher in the development of creative thinking in preschool age. In the practical part we work with children in kindergarten. We give children tasks that develop creative thinking and observe their progress in this area.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedpreschool pedagogyen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedcreative thinkingen
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedpreschool psychologyen
dc.subject.translateddevelopmental psychologyen
dc.subject.translatedbarriers to creativityen
dc.subject.translatedcreativity processen
dc.subject.translatedkindergarten teacheren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP2022_Veliskova_Eva.pdfPlný text práce4,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova-oponent.pdfPosudek oponenta práce204,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova_Vedouci.pdfPosudek vedoucího práce199,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Veliskova-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce166,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50275

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.