Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Velíšková, Eva | |
dc.contributor.referee | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:47:45Z | - |
dc.date.available | 2020-6-12 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:47:45Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 84665 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50275 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části rozebereme pojem "kreativita" a další s ním spojené pojmy, zabýváme se bariérami v rozvoji kreativního myšlení a rolí učitele v oblasti rozvoje kreativního myšlení u dětí předškolního věku. V praktické části pracujeme s dětmi v mateřské škole. Dětem zadáváme úkoly rozvíjející kreativní myšlení a pozorujeme jejich pokroky v této oblasti. | cs |
dc.format | 53 s. (87 929 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní pedagogika | cs |
dc.subject | kreativita | cs |
dc.subject | kreativní myšlení | cs |
dc.subject | děti | cs |
dc.subject | předškolní psychologie | cs |
dc.subject | vývojová psychologie | cs |
dc.subject | bariéry kreativit | cs |
dc.subject | proces kreativity | cs |
dc.subject | učitel v mateřské škole | cs |
dc.title | Rozvoj kreativního myšlení dětí v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Development of children's creative thinking in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part we analyze the concept of "creativity" and other related concepts, we deal with barriers in the development of creative thinking and the role of the teacher in the development of creative thinking in preschool age. In the practical part we work with children in kindergarten. We give children tasks that develop creative thinking and observe their progress in this area. | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | preschool pedagogy | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | creative thinking | en |
dc.subject.translated | children | en |
dc.subject.translated | preschool psychology | en |
dc.subject.translated | developmental psychology | en |
dc.subject.translated | barriers to creativity | en |
dc.subject.translated | creativity process | en |
dc.subject.translated | kindergarten teacher | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP2022_Veliskova_Eva.pdf | Plný text práce | 4,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veliskova-oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 204,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veliskova_Vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 199,46 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veliskova-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 166,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50275
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.