Název: | Didaktické pomůcky v předškolním zařízení |
Další názvy: | DIDACTIC AIDS IN PRESCHOOL FACILITIES |
Autoři: | Hrdličková, Natálie Honzíková, Jarmila Aichinger, Daniel |
Citace zdrojového dokumentu: | HRDLIČKOVÁ, N. HONZÍKOVÁ, J. AICHINGER, D. DIDAKTICKÉ POMŮCKY V PŘEDŠKOLNÍM ZAŘÍZENÍ. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2022, roč. Neuveden, č. 1, s. 30-36. ISSN: 2571-2519 |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/51519 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | předškolní zařízení didaktické pomůcky |
Klíčová slova v dalším jazyce: | preschool facilities teaching aids |
Abstrakt: | Děti v předškolním zařízení vnímají nové poznatky všemi smysly, proto je pro učitele důležité tyto dětské smysly zapojit co nejvíce. K zprostředkování nových poznatků proto velmi často používají didaktické pomůcky, které jsou pro děti svým provedením zajímavé a svým účelem důležité. Didaktické pomůcky lze v dnešní době zakoupit ve specializovaných prodejnách, anebo si je učitel může sám vyrobit. V našem článku představíme některé didaktické pomůcky, které si vyráběli učitelé sami, mnohdy za pomoci dětí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Children in preprimary education perceive new knowledge with all their senses, so it is important for teachers to involve these children's senses as much as possible. Therefore, they often use didactic aids to gain new knowledge, which are interesting for children in its design and important for its purpose. Nowadays, teaching aids can be bought in specialized stores, or the teacher can make them her- or himself. In our article, we will present some teaching aids that teachers made themselves, often with the help of children. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Itev_1_2022.pdf | 4,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/51519
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.