Název: Analýza interní komunikace ve vybrané společnosti
Další názvy: Analysis of internal communication in the selected company
Autoři: Červená, Alena
Vedoucí práce/školitel: Kutlák Jiří, Ing. Ph.D.
Oponent: Špačková Petra, Mgr. et Mgr.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52008
Klíčová slova: mcdonald's;interní komunikace;nástroje komunikace;dotazníkové šetření;rozhovor
Klíčová slova v dalším jazyce: mcdonald's;internal communication;communication tools;questionnaire survey;interview
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá charakteristikou interní komunikace a jejím vymezením. V bakalářské práci je dále představen komunikační model a průběh komunikace, definována zpětná vazba a stanoveny funkce a cíle interní komunikace. Závěr práce se zabývá nástroji a formami interní komunikace a v neposlední řadě komunikačními bariérami. Praktická část se zabývá analýzou interní komunikace ve firmě McDonald's, konkrétně na pobočce Olympie v Plzni. Hlavní poznatky pro praktickou část byly získány prostřednictvím dotazníkového šetření, které proběhlo s řadovými zaměstnanci. Dále byla analýza provedena pomocí polostrukturovaného rozhovoru se supervizorem a pozorování. Praktická část práce je zakončena doporučeními pro zlepšení vnitrofiremní komunikace na příslušné pobočce. Práce je zakončena časovým harmonogramem zmíněných doporučení spolu s finančním rozpočtem.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis focuses on internal communication in a selected company. The theoretical part deals with the characteristics of internal communication and its definition. The bachelor thesis also introduces the communication model and the communication process, defines the feedback loop and sets out the functions and objectives of internal communication. The thesis concludes with the tools and forms of internal communication and last but not least communication barriers. The practical part deals with the analysis of internal communication in McDonald's, specifically at the Olympia branch in Pilsen. The main findings for the practical part were obtained through a questionnaire survey conducted with rank-and-file employees. Furthermore, the analysis was conducted through a semi-structured interview with a supervisor and observation. The practical part of the thesis concludes with recommendations for the improvement of intra-branch communication in the respective branch. The thesis concludes with a timetable of the said recommendations along with a financial budget.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_CervenaA.pdfPlný text práce895,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CERVENA_Alena_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce123,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cervena Alena_oponent.pdfPosudek oponenta práce121,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52008

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.