Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vallišová Lucie, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Slancová, Petra | |
dc.contributor.referee | Šturcová Jana, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-1 | |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T11:30:56Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24 | |
dc.date.available | 2023-06-09T11:30:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-24 | |
dc.identifier | 93091 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/52149 | - |
dc.description.abstract | Práce pojednává o finanční gramotnosti na středních školách a učilištích v Plzni. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s charakteristikou finanční gramotnosti, vzdělávání a s problematikou finančního vzdělávání ve školách. Praktická část se zaměřuje na znalosti finanční gramotnosti žáků středních škol a učilišť a na způsob jejího vzdělávání. Práce také analyzuje postoje a názory pedagogů na znalosti a dovednosti žáků finanční gramotnosti a způsob jejího vzdělávání. | cs |
dc.format | 86 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | finanční gramotnost | cs |
dc.subject | úvěr | cs |
dc.subject | dluhová pat | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | střední škola | cs |
dc.subject | výuka finanční gramotnosti | cs |
dc.title | Finanční gramotnost studentů vybraných středních škol a odborných učilišť v Plzni | cs |
dc.title.alternative | Financial literacy of students of selected secondary schools and vocational schools in Pilsen | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with financial literacy at secondary and vocational schools in Pilsen. It contains a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the reader to the characteristics of financial literacy, education and the issue of financial education at schools. The practical part focuses on the knowledge of financial literacy of secondary school and college students and on the method of its education. The thesis also analyzes the attitudes and opinions of pedagogues on the knowledge and skills of financial literacy of the students and the way of its education. | en |
dc.subject.translated | financial literacy | en |
dc.subject.translated | credit | en |
dc.subject.translated | debt trap | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | high school | en |
dc.subject.translated | teaching financial literacy | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KFU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Slancova_Petra.pdf | Plný text práce | 1,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Slancova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 122,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Slancova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 231,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/52149
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.