Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKovář, Matěj
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-2
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:53Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:53Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89300
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52324-
dc.description.abstractTato práce zkoumá UX design mobilních aplikací poskytující informace o počasí. Na začátku práce jsou diskutovány různé pohledy na definici UX a UX design. Následně se práce zaobírá chytrými telefony a mobilními aplikacemi. Především pak jejich distribucí, monetizací a výnosy. Poté je rozebrán konkrétně UX design pro mobilní aplikace. Empirická část analyzuje tržní segment mobilních aplikací o počasí a následně definuje metodiku na jejímž základě jsou hodnoceny klíčové aspekty ovlivňující celkový uživatelský zážitek. Aspekty jsou hodnoceny uživateli prostřednictvím hloubkových rozhovorů na pěti předem vybraných aplikací dotazníkovým šetřením. Výstupem této práce jsou pak doporučení pro UX design mobilních aplikací o počasí na jejichž základě je předložen design prototypu ideální mobilní aplikace o počasí.cs
dc.format77
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectuxcs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectpočasícs
dc.subjectmobilní aplikace o počasícs
dc.titleZhodnocení mobilních aplikací poskytujících informace o počasícs
dc.title.alternativeEvaluation of mobile applications dedicated to weather forecasten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work explores the UX design of mobile applications providing weather information. Various perspectives on the definition of UX and UX design are discussed at the beginning of the work. The work then focuses on smartphones and mobile applications, particularly their distribution, monetization, and revenue. Then UX design specifically for mobile applications is discussed. The empirical part analyzes the market segment of weather mobile applications and then defines a methodology based on which key aspects affecting the overall user experience are evaluated. These aspects are evaluated by users through in-depth interviews on five selected applications by questionnaire survey. The output of this work is recommendations for the UX design of mobile weather applications, based on which a design prototype of an ideal mobile weather application is presented.en
dc.subject.translateduxen
dc.subject.translatedmobile applicationsen
dc.subject.translatedweatheren
dc.subject.translatedweather mobile applicationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
K20N0065P_Kovar_ DP_PDFA.pdfPlný text práce3,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kovar_matej_v.pdfPosudek vedoucího práce188,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kovar_o.pdfPosudek oponenta práce131,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52324

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.