Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorStrejcová, Veronika
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:58Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:58Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52347-
dc.description.abstractTématem předložené diplomové práce je marketingová komunikace vybrané společnosti, kterou je Plzeňský Prazdroj, a. s. Hlavním cílem práce je pomocí vhodných metod provést analýzu marketingové komunikace společnosti, získané poznatky pak vyhodnotit a navrhnout případná doporučení, jež mohou vést ke zlepšení či zefektivnění marketingových firemních kroků. V teoretické části práce je vypracován vstup do problematiky marketingové komunikace a komunikačního mixu. Výzkumná část práce je realizována prostřednictvím dotazníkového šetření a je zaměřená na analýzu efektivity současné marketingové komunikace a charakteristické vlastnosti spotřebitelů. Závěrem jsou získané poznatky zhodnoceny a jsou navržena případná doporučení.cs
dc.format95 s. (155 800 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpilsner urquellcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMarketing communication of the selected companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of the presented work is marketing communication of the selected company, which is Plzeňský Prazdroj, a. s. The main goal of the work is to use suitable methods to analyze the company's marketing communication, to evaluate the knowledge, which was gained and to propose possible recommendations that can lead to the improvement or efficiency of the company's marketing steps. In the theoretical part of the work, there is developed an introduction to the issue of marketing communication and the communication mix. The research part of the work is carried out through a questionnaire survey and is focused on the analysis of the effectiveness of current marketing communication and the characteristic features of consumers. In conclusion, the gained knowledge is evaluated and possible recommendations are proposed.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedpilsner urquellen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Strejcova_final.pdfPlný text práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Strejcova_v.pdfPosudek vedoucího práce121,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strejcova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce125,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52347

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.