Název: Uplatnění marketingových nástrojů v Parkhotelu
Další názvy: The use of marketing tools in Parkhotel
Autoři: Pangrácová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52406
Klíčová slova: marketing;malý a střední podnik;marketingový mix;hotel;kongresové centrum;dotazníkové šetření;swot analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;small and medium sized enterprises;marketing mix;hotel;congress centre;survey;swot analysis
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů, které jsou využívány v činnosti Kongresového centra a hotelu Parkhotel. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavní cílem bylo popsat marketingovou činnost hotelu, zhodnotit její vnímání mezi zákazníky a následně navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající pozice Parkhotelu. Práce má celkem šest kapitol. První se zabývá teoretickými východisky, zejména specifiky marketingu služeb a jednotlivými prvky marketingového mixu. Druhá kapitola se zabývá představením hotelu a navazuje na ni třetí, která se věnuje popsání marketingového mixu v hotelu. Čtvrtá a pátá kapitola se věnují praktické části práce. Ve čtvrté kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření a jeho výsledky, na základě kterých byla vytvořena SWOT analýza. Poslední kapitola se zabývá celkovým shrnutím marketingové činnosti hotelu a navrhuje opatření pro budoucí vývoj hotelu.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing tools, which are used in Congress Centre and hotel Parkhotel. Thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. Main aim was to describe marketing activities of the hotel, evaluate its perception among customers and propose some measures, that will lead to an improvement in the current situation. Thesis has six chapters. In the first one, theoretical basis are described, mainly specifics of marketing services and its marketing mix. Second chapter is focused on introducing Parkhotel and is followed by third chapter, where marketing mix in Parkhotel is described. Fourth and fifth chapters are devoted to practical part of this thesis. Survey is described in the fourth chapter, as well as its results. On the base of this result, SWOT analysis was made. Last chapter deals with overall summary of marketing activities and proposes some measures for future development of the hotel.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Pangracova.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pangracova_Jana_v.pdfPosudek vedoucího práce159,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pangracova_Jana_o.pdfPosudek oponenta práce121,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52406

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.