Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSvobodová, Hendrika
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:16Z-
dc.date.available2023-3-14
dc.date.available2023-06-09T11:32:16Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92826
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52411-
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové kampaně firmy Family Market s.r.o., která proběhla v období jaro-léto 2022, zhodnotit ji a navrhnout doporučení pro příští kampaň. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy marketingový mix, pojem marketingová komunikace společně s druhy marketingové komunikace a reklamní kampaň. V praktické části je představena společnost Family Market s.r.o. a její marketingová kampaň jaro-léto 2022. Následně je tato kampaň kriticky vyhodnocena. Na závěr byl proveden návrh a kalkulace nové marketingové kampaně.cs
dc.format55 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.titleMarketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing communication of Family Market s.r.o.en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing campaign of the company Family Market s.r.o., which took place in the period spring-summer 2022, to evaluate it and propose recommendations for the next campaign. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts of marketing mix, the concept of marketing communication together with the types of marketing communication and advertising campaign are described. In the practical part, the company Family Market s.r.o. is presented. and its marketing campaign spring-summer 2022. Subsequently, this campaign is critically evaluated. At the end, the design and calculation of the new marketing campaign was carried out.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedadvertising campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
HendrikaSvobodovaBP.pdfPlný text práce2,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svobodova_hendrika_v.pdfPosudek vedoucího práce192,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Svobodova_o.pdfPosudek oponenta práce128,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52411

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.