Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorZahradnická Ilona, PhDr.
dc.contributor.authorŠkvorová, Kateřina
dc.contributor.refereeŤoupalová Natálie, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-15
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:21Z-
dc.date.available2022-6-23
dc.date.available2023-08-02T10:42:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-3-31
dc.identifier91649
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53170-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitelností Montessori principů a pomůcek v ergoterapii dětí předškolního věku. Práce se opírá o výstupy z dotazníkového šetření, realizovaného počátkem roku 2023 mezi 82 dětskými ergoterapeuty z celé České republiky. Z výzkumu vyplynulo, že celá řada Montessori přístupů i pomůcek je v dětské ergoterapii nejen využitelná, ale v praxi reálně využívána. Výzkum dále upozornil na nedostatečnou mezioborovou spolupráci, zejména mezi dětskými ergoterapeuty a učiteli jejich pacientů, v důsledku které může být ohrožena efektivita nejen terapeutického, ale i edukačního plánu dítěte. Možná řešení tohoto stavu jsou autorkou diskutována v závěrečné části této práce.cs
dc.format54
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarie montessorics
dc.subjectmontessori pedagogikacs
dc.subjectergoterapiecs
dc.titleVyužití Montessori prvků v terapii dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeThe use of Montessori elements in the therapy of preschool childrenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictví
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the applicability of Montessori principles and aids in the occupational therapy of preschool children. The work is based on the results of a questionnaire survey, carried out at the beginning of 2023 among 82 children's occupational therapists from all over the Czech Republic. The research showed that a whole range of Montessori approaches and aids are not only usable in children's occupational therapy, but actually used in practice. The research also drew attention to insufficient interdisciplinary cooperation, especially between children's occupational therapists and their patients' teachers, as a result of which the effectiveness of not only the therapeutic but also the child's educational plan can be threatened. Possible solutions to this situation are discussed by the author in the final part of this work.en
dc.subject.translatedmaria montessorien
dc.subject.translatedmontessori pedagogyen
dc.subject.translatedoccupational therapyen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skvorova_Katerina_ERG_BP.pdfPlný text práce697,25 kBAdobe PDFView/Open
2_BP_OP_Skvorova.pdfPosudek oponenta práce357,67 kBAdobe PDFView/Open
1_BP_VEDOUCI_POSUDEK Skvorova.pdfPosudek vedoucího práce323,39 kBAdobe PDFView/Open
Skvorova.pdfPrůběh obhajoby práce349,93 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53170

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.