Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zahradnická Ilona, PhDr. | |
dc.contributor.author | Škvorová, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Ťoupalová Natálie, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:42:21Z | - |
dc.date.available | 2022-6-23 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:42:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-3-31 | |
dc.identifier | 91649 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53170 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá využitelností Montessori principů a pomůcek v ergoterapii dětí předškolního věku. Práce se opírá o výstupy z dotazníkového šetření, realizovaného počátkem roku 2023 mezi 82 dětskými ergoterapeuty z celé České republiky. Z výzkumu vyplynulo, že celá řada Montessori přístupů i pomůcek je v dětské ergoterapii nejen využitelná, ale v praxi reálně využívána. Výzkum dále upozornil na nedostatečnou mezioborovou spolupráci, zejména mezi dětskými ergoterapeuty a učiteli jejich pacientů, v důsledku které může být ohrožena efektivita nejen terapeutického, ale i edukačního plánu dítěte. Možná řešení tohoto stavu jsou autorkou diskutována v závěrečné části této práce. | cs |
dc.format | 54 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | marie montessori | cs |
dc.subject | montessori pedagogika | cs |
dc.subject | ergoterapie | cs |
dc.title | Využití Montessori prvků v terapii dětí předškolního věku | cs |
dc.title.alternative | The use of Montessori elements in the therapy of preschool children | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the applicability of Montessori principles and aids in the occupational therapy of preschool children. The work is based on the results of a questionnaire survey, carried out at the beginning of 2023 among 82 children's occupational therapists from all over the Czech Republic. The research showed that a whole range of Montessori approaches and aids are not only usable in children's occupational therapy, but actually used in practice. The research also drew attention to insufficient interdisciplinary cooperation, especially between children's occupational therapists and their patients' teachers, as a result of which the effectiveness of not only the therapeutic but also the child's educational plan can be threatened. Possible solutions to this situation are discussed by the author in the final part of this work. | en |
dc.subject.translated | maria montessori | en |
dc.subject.translated | montessori pedagogy | en |
dc.subject.translated | occupational therapy | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skvorova_Katerina_ERG_BP.pdf | Plný text práce | 697,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
2_BP_OP_Skvorova.pdf | Posudek oponenta práce | 357,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
1_BP_VEDOUCI_POSUDEK Skvorova.pdf | Posudek vedoucího práce | 323,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Skvorova.pdf | Průběh obhajoby práce | 349,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53170
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.