Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZahradnická Ilona, PhDr.
dc.contributor.authorWindšedlová, Eliška
dc.contributor.refereeSvěcená Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-16
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:23Z-
dc.date.available2022-5-2
dc.date.available2023-08-02T10:42:23Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-1
dc.identifier94259
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53182-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím hry při nácviku oblékání u dětské mozkové obrny. Dále pojednává o přenosu naučených dovedností do domácího prostředí a o limitech, které děti s DMO omezují. Dětská hra je důležitá pro individuální vývoj jedince. Umožňuje mu přijímat podněty z vnějšího okolí a navazovat vztahy s vrstevníky. Prostřednictvím hry dítě získává nové dovednosti a učí se adekvátně reagovat na změny. Výzkumné šetření probíhalo 1 rok a zúčastnili se ho 4 probandi předškolního věku. Hlavní výzkumnou metodou bylo subjektivní pozorování. Pro výzkumné šetření byly vytvořeny 3 hry, které byly aplikovány během každé terapie. Pro zjištění jestli jsou dovednosti přenositelné do domácího prostředí byl vytvořen krátký dotazník pro rodiče probandů.cs
dc.format60 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdětská mozková obrnacs
dc.subjecthracs
dc.subjectoblékánícs
dc.subjectsoběstačnostcs
dc.titleVyužití hry při nácviku oblékání u pacientů s dětskou mozkovou obrnou.cs
dc.title.alternativeThe use of the game in the practice of dressing in patients with cerebral palsy.en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programErgoterapie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the use of the game in practicing dress-up in children with cerebral palsy. It also discusses the transfer of learned skills to the home environment and the limits set by children with DMO. Children's play is important for individual development. It enables him to receive stimuli from the external environment and establish relationships with his peers. Through play, the child acquires new skills and learns to respond adequately to changes. The research took place for 1 year and 4 pre-school subjects took part in it. The main research method was subjective observation. For the research investigation, 3 games were created and applied during each therapy. To find out if the skills are transferable to the home environment, a short questionnaire was created for the parents of the probands.en
dc.subject.translatedcerebral palsyen
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translateddressingen
dc.subject.translatedself-sufficiencyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Windsedlova_Eliska_ERG_BPpdf.pdfPlný text práce582,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2_BP_OP_Windsedlova.pdfPosudek oponenta práce330,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
1_BP_VEDOUCI_POSUDEK Windsedlova.pdfPosudek vedoucího práce305,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Windsedlova.pdfPrůběh obhajoby práce357,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53182

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.