Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Svoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Chu, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:42:44Z | - |
dc.date.available | 2021-12-8 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:42:44Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-27 | |
dc.identifier | 90926 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53236 | - |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u učitelů základních škol a možným nárůstem rizika jeho výskytu v období pandemie covid-19. Teoretická část poskytuje základní informace k tématu, z těch poté vychází výzkum v praktické části. Cílem je získat aktuální data o výskytu syndromu vyhoření, jejich porovnání s údaji z doby pandemie a pojmenování nejsilnějších stresorů, které k vyhoření přispívají. | cs |
dc.format | 57 s. (79 313 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | duševní zdraví | cs |
dc.subject | pandemie | cs |
dc.subject | covid-19 | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | distanční výuka | cs |
dc.title | Míra rizika syndromu vyhoření učitelů základních škol a její nárůst během pandemie covid-19 | cs |
dc.title.alternative | The degree of risk of burnout syndrome in primary and lower-secondary school teachers and its increase during the covid-19 pandemic | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the issue of burnout syndrome among primary and lower-secondary school teachers and the possible increase in the risk of its occurrence during the covid-19 pandemic. The theoretical part provides basic information on the topic, from which the research in the practical part is based. The goal is to obtain current data on the occurrence of burnout syndrome, compare them with data from the time of the pandemic, and name the strongest stressors that contribute to burnout. | en |
dc.subject.translated | burnout | en |
dc.subject.translated | mental health | en |
dc.subject.translated | pandemic | en |
dc.subject.translated | covid-19 | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | lower-secondary school | en |
dc.subject.translated | remote teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Chu_Diplomova_prace.pdf | Plný text práce | 1,76 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 205,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu OP057.pdf | Posudek oponenta práce | 108,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Chu O056.pdf | Průběh obhajoby práce | 20,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53236
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.