Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBurešová, Anna
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:58Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2023-08-02T10:42:58Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier85489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53252-
dc.description.abstractTato bakalářská práce na téma Školní připravenost v oblasti grafomotoriky dětí předškolního věku na vybraných MŠ se zabývá školní připraveností v oblasti grafomotoriky předškolních dětí. Cílem bylo zjistit, jak předškolní děti zvládají úchop psacího náčiní, jaké držení těla zaujímají během grafomotorických cvičení a jak jsou z hlediska grafomotoriky připraveny na vstup na základní školu. V teoretické části jsou objasněny pojmy školní zralost, školní připravenost, předškolní věk dítěte a grafomotorika. Je také charakterizován předškolní věk dítěte. Ve výzkumu jsou stanoveny cíle a pro jejich stanovení byl zvolen kvalitativní výzkum.cs
dc.format36
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectgrafomotorikacs
dc.subjectpředškolní věk dítětecs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectvývoj kresbycs
dc.titleŠkolní připravenost v oblasti grafomotoriky dětí předškolního věku na vybraných MŠcs
dc.title.alternativeSchool readiness relating to graphomotor skills in preschool children in selected nursery schoolsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis entitled School Readiness Relating to Graphomotor Skills in Preschool Children in Selected Nursery Schools deals with school readiness in terms of graphomotor skills in preschool children. The thesis aims to identify how preschoolers manage the correct pencil grasp, what posture they have when doing graphomotor skills exercises and if they are ready for school in terms of graphomotor skills. The theoretical section of the thesis describes key terms such as school maturity, school readiness, preschool age and graphomotor skills. The research section explores the objectives of the thesis. The research method chosen to achieve these objectives is the qualitative research.en
dc.subject.translatedkeywords: nursery schoolen
dc.subject.translatedgraphomotor skillsen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translateddrawing developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skolni pripravenost v oblasti grafomotoriky deti predskolniho veku na vybranych MS.pdfPlný text práce4,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_ved_Anna Buresova_UMS_2022.docPosudek vedoucího práce44,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
vskp_posudek-P18B0046K.pdfPosudek oponenta práce51,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Buresova O073.pdfPrůběh obhajoby práce37,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53252

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.