Title: Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Other Titles: Tools for working with children with impaired communication skills and their verification
Authors: Slabá, Rosalie
Advisor: Ullmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
Referee: Slowík Josef, PhDr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53269
Keywords: komunikační schopnost;porucha komunikační schopnosti;řeč;poruchy řeči;dechová cvičení;fonační cvičení;artikulační cvičení;hrubá motorika;jemná motorika;grafomotorika;zrakové vnímání;sluchocé vnímání
Keywords in different language: communication skills;communication skills disorder;speech;speech disorders;breathing exercises;phonation exercises;articulation exercises;gross motor skills;fine motor skills;graphomotor skills;visual perception;auditory perception
Abstract: Bakalářská práce v teoretické části popisuje vývoj komunikačních schopností a řeči. Jsou zde popsány poruchy těchto schopostí a jejich kvalifikace. Následuje výčet oblastí podpory rozvoje komunikačních schopností a práce s nimi. Praktická část obsahuje ověřování nástrojů pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností (opožděný vývoj řeči). Nástroje jsou využívány v oblastech, které podporují přirozený rozvoj komunikačních schopností. Praxe popisuje komplexní plánování k podpoře rozvoje komunikační schopností v období šesti měsíců, pozorování tří sledovaných chlapců s opožděným vývojem řeči a jejich zaznamenaných pokroků.
Abstract in different language: The bachelor thesis in the theoretical part describes the development of communication skills and speech. The disorders of these abilities and their qualifications are described here. The following is a list of areas of support for the development of communication skills and work with them. The practical part includes the verification of tools for working with children with impaired communication skills (delayed speech development). Tools are used in areas that support the natural development of communication skills. The practice describes comprehensive planning to support the development of communication skills over a period of six months, the observation of three monitored boys with delayed speech development and their recorded progress.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slaba Rosalie, BP, Nastroje pro praci s detmi s narusenou komunikacni schopnosti a jejich overeni.pdfPlný text práce3,54 MBAdobe PDFView/Open
Slaba VP065.pdfPosudek vedoucího práce181,67 kBAdobe PDFView/Open
Slaba OP.pdfPosudek oponenta práce62,22 kBAdobe PDFView/Open
Slaba O064.pdfPrůběh obhajoby práce15,01 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53269

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.