Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHavlíček Jakub, Mgr.
dc.contributor.authorSedlmajerová, Eliška
dc.contributor.refereePotůčková Naděžda, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-15
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:31Z-
dc.date.available2022-6-7
dc.date.available2023-08-02T10:43:31Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier94059
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53320-
dc.description.abstractStudentka se v kvalifikační práci zabývá tématem spontaneity ve výtvarném projevu u dětí mladšího školního věku. Zajímá se o to, jak lze využít spontánního projevu dětí v rámci řízených výtvarných edukačních činností. V rámci teoretické části se bude věnovat pojmům - spontánní výtvarný projev dětí, vývoj dětského výtvarného projevu, činnosti spontánní a řízené, umění 20. a 21. stol. jako inspirační zdroj výtvarné pedagogiky v ZŠ, tvořivost jako podstata řízených výtvarných činnosti. V návaznosti na svou praxi v ZŠ analyzuje nasbírané materiály a využije je jako východiska pro vlastní návrhy řízených výtvarných činností.cs
dc.format49 s. (88 314 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýtvarná tvorbacs
dc.subjectspontánnostcs
dc.subjectřízená činnostcs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectškolní prostředícs
dc.subjectmoderní a současné uměnícs
dc.titleVyužití spontánního výtvarného projevu v rámci činností řízených u dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeThe Use of Spontaneous Artistic Expression of Younger School-Age Children within Guided Activitiesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogice
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor's thesis, its author concentrates on the theme of spontaneity of younger school-age children's artistic expression. The primary aim of this thesis is to introduce the concept of children's spontaneous artistic creation and how they could be more included within guided artistic activities in school environment. The theoretical part focuses on terms such as children's spontaneous artistic expression, the evolution of children's artistic expression, guided and spontaneous activities, 20th and 21st century art as an inspiration within art education in elementary school and creativity as the essence of all guided artistic activities. Based on the author's experience with teaching elementary school's children, she then analyzes acquired materials and uses them as an inspiring resource for her own suggestions of guided artistic activities.en
dc.subject.translatedart expressionen
dc.subject.translatedspontaneityen
dc.subject.translatedguided activityen
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedschool environmenten
dc.subject.translatedmodern and contemporary arten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_sedlmajerova.pdfPlný text práce2,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_vedouci_Sedlmajerova Eliska.pdfPosudek vedoucího práce302,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek_ oponent_ Sedlmajerova Eliska.pdfPosudek oponenta práce290,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedlmajerova_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce645,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53320

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.