Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kuberská Markéta, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Lešková, Monika | |
dc.date.accepted | 2023-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:44:35Z | - |
dc.date.available | 2021-6-25 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:44:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 89052 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53449 | - |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zaměřuje na odhalení kritického místa ve výuce zeměpisu na druhém stupni základní školy. Vybráno bylo jedno z témat, které považuje v publikaci Pluháčková et al. (2019) za kritické, konkrétně se jedná o téma Fáze Měsíce, přičemž výuka na toto téma se konala na základní škole v Plzni v šestém ročníku. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout vyučovací hodinu, při které dojde k výkladu látky především za pomoci vyrobeného modelu, který měl žákům pomoct lépe přiblížit tematiku. Takto realizovaná výuka byla reflektována polostrukturovaným rozhovorem s učitelem a následně byla předmětem hodnocení. | cs |
dc.format | 52 s. (62 350), VII. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | kritická místa | cs |
dc.subject | výukový modul | cs |
dc.subject | didaktická transformace | cs |
dc.title | Návrh a ověření vyučovací hodiny zaměřené na kritické místo Měsíc pro žáky 2. stupně ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Design and verification of a lesson focused on the critical place Moon for pupils of the 2nd grade of elementary school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor's thesis aims to uncover a critical point in the teaching of geography at the second level of primary school. One of the topics considered critical by Pluháčková et al. (2019) was chosen, namely the topic of the Moon Phase, and the teaching on this topic took place in a primary school in Pilsen in the sixth grade. The aim of the Bachelor's thesis was to design a lesson in which the interpretation of the material would occur primarily with the help of a manufactured model, which was intended to help the pupils better approach the topic. The lesson was reflected in a semi-structured interview with the teacher and subsequently evaluated. | en |
dc.subject.translated | critical points | en |
dc.subject.translated | teaching module | en |
dc.subject.translated | didactic transformation | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE MONIKA LESKOVA_300622_FINAL.pdf | Plný text práce | 1,82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Leskova_VEDOUCI.pdf | Posudek vedoucího práce | 3,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Leskova_OPONENT.pdf | Posudek oponenta práce | 164,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Leskova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 3,47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53449
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.