Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKuberská Markéta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLešková, Monika
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:44:35Z-
dc.date.available2021-6-25
dc.date.available2023-08-02T10:44:35Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier89052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53449-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na odhalení kritického místa ve výuce zeměpisu na druhém stupni základní školy. Vybráno bylo jedno z témat, které považuje v publikaci Pluháčková et al. (2019) za kritické, konkrétně se jedná o téma Fáze Měsíce, přičemž výuka na toto téma se konala na základní škole v Plzni v šestém ročníku. Cílem bakalářské práce bylo navrhnout vyučovací hodinu, při které dojde k výkladu látky především za pomoci vyrobeného modelu, který měl žákům pomoct lépe přiblížit tematiku. Takto realizovaná výuka byla reflektována polostrukturovaným rozhovorem s učitelem a následně byla předmětem hodnocení.cs
dc.format52 s. (62 350), VII.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkritická místacs
dc.subjectvýukový modulcs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.titleNávrh a ověření vyučovací hodiny zaměřené na kritické místo Měsíc pro žáky 2. stupně ZŠcs
dc.title.alternativeDesign and verification of a lesson focused on the critical place Moon for pupils of the 2nd grade of elementary schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's thesis aims to uncover a critical point in the teaching of geography at the second level of primary school. One of the topics considered critical by Pluháčková et al. (2019) was chosen, namely the topic of the Moon Phase, and the teaching on this topic took place in a primary school in Pilsen in the sixth grade. The aim of the Bachelor's thesis was to design a lesson in which the interpretation of the material would occur primarily with the help of a manufactured model, which was intended to help the pupils better approach the topic. The lesson was reflected in a semi-structured interview with the teacher and subsequently evaluated.en
dc.subject.translatedcritical pointsen
dc.subject.translatedteaching moduleen
dc.subject.translateddidactic transformationen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BAKALARSKA PRACE MONIKA LESKOVA_300622_FINAL.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFView/Open
Leskova_VEDOUCI.pdfPosudek vedoucího práce3,06 MBAdobe PDFView/Open
Leskova_OPONENT.pdfPosudek oponenta práce164,75 kBAdobe PDFView/Open
Leskova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce3,47 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53449

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.