Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBöhmová, Michaela
dc.contributor.refereeVičar Jan, Prof. PhDr. MgA. CSc.
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:45:40Z-
dc.date.available2022-5-31
dc.date.available2023-08-02T10:45:40Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-5-2
dc.identifier91384
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53550-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá psychologickými základy poslechu hudby ve škole. Pojednává o hudebním vnímání a jeho psychologických a fyziologických východiscích. Dále se věnuje poslechu hudby ve škole, kde rozebírá jeho cíle a možnosti realizace. V neposlední řadě řeší bakalářská práce hudebně vyjadřovací a formotvorné prostředky, které jsou společným jmenovatelem zmíněné problematiky. Poslední kapitola bakalářské práce se věnuje výzkumu emocionálních reakcích žáků základní školy na poslouchané hudební ukázky. Zabývá se hodnocením reakcí na hudbu z dvou různých období a řeší také rozdíly ve výpovědích chlapců a dívek.cs
dc.format47 s. (90 777), 4 s. (2 275)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectposlech hudby ve školecs
dc.subjectvnímání hudbycs
dc.subjecthudebně vyjadřovací a formotvorné prostředkycs
dc.subjectemocionální reakcecs
dc.subjecthudební schopnostics
dc.subjectsluchový systémcs
dc.titlePsychologické základy poslechu hudby ve školecs
dc.title.alternativePsychological foundations of listening to music in schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programHudba se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the psychological foundations of listening to music at school. It deals with music perception and its psychological and physiological foundations. Furthermore, it deals with music listening in school, where it discusses its goals and possibilities of realization. At last, the bachelor's thesis deals with musical expressive and formative means, the common denominator of the mentioned issues. The last chapter of the bachelor thesis is devoted to researching the emotional reactions of primary school pupils to the listened music samples. It evaluates the reactions to music from two different periods and addresses the differences in the statements of boys and girls.en
dc.subject.translatedlistening to music in schoolen
dc.subject.translatedperception of musicen
dc.subject.translatedmusically expressive and formative meansen
dc.subject.translatedemotional reactionsen
dc.subject.translatedmusical abilityen
dc.subject.translatedthe auditory systemen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michaela Bohmova Bakalarska prace.pdfPlný text práce516,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BOHMOVA_BP_vedouci_Sla_2023.pdfPosudek vedoucího práce169,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bohmova_posudek_BP_oponent_2020.pdfPosudek oponenta práce114,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoby Bohmova.pdfPrůběh obhajoby práce56,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53550

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.