Název: Vývoj a využití vlastní učební pomůcky pro hudební výchovu v předškolním a mladším školním věku
Další názvy: Development and use of own teaching aids for music education in preschool and early school age
Autoři: Nejdlová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Feiferlíková Romana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
Oponent: Růžičková Veronika, Mgr. et Mgr. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53556
Klíčová slova: hudební pohádky;hudební výchova;rámcový vzdělávací program;předškolní a mladší školní věk;výroba vlastních hudebních učebních pomůcek a nástrojů
Klíčová slova v dalším jazyce: musical fairy tales;music education;framework educational programme;preschool and younger school age;creating musical teaching aids and musical instruments
Abstrakt: Cílem práce je posílení kladného postoje k hudební výchově pomocí výroby vlastních hudebních učebních pomůcek pro děti předškolního a mladšího školního věku. Práce se dále zaměřuje na benefity výroby hudebních nástrojů a vyzdvihnutí důležitost zpěvu. Dále charakterizuje předškolní a mladší školní období života dítěte. Zároveň se soustředí na specifické oblasti Rámcového vzdělávacího programu k předmětu Hudební výchovy, které jsou blíže popsány. Praktická část se skládá z metodiky pro realizaci písně a hudebních pohádek doplněných výrobou hudebních nástrojů a pomůcek. Praktická část je závěrem doplněna o poznatky z realizace jednotlivých aktivit, jež byly realizované s dětmi ve věku 4 až 8 let.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the thesis is to strengthen a positive attitude towards music education by the means of production of own musical teaching aids for children of preschool and younger school age. The work also focuses on the benefits of making musical instruments and the importance of singing. It also characterizes child preschool and junior school periods. At the same time, it focuses on specific areas from Framework Educational Programme in relation to the subject of Music Education, which is described in more details. The practical part consists of methodology for the realization of musical fairy tales and songs, which is supplemented by the production of musical instruments and aids. Subsequently, the practical part is supplemented with findings from the implementation of individual activities that were realized with children aged 4 to 8 years.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
NEJDLOVA_BP_2023_.pdfPlný text práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nejdlova_BP_vedouci_ Fei_2023.pdfPosudek vedoucího práce150,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nejdlova Karolina_BP_oponent_Ru_2023.pdfPosudek oponenta práce207,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoby Nejdl..pdfPrůběh obhajoby práce38,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53556

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.