Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Tomiczková Světlana, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Marešová, Alexandra | |
dc.contributor.referee | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-19 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:47:55Z | - |
dc.date.available | 2022-10-3 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:47:55Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-5-22 | |
dc.identifier | 93432 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53792 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce ukazuje možnou realizaci projektové výuky matematiky na střední škole. Dva kompletně zpracované projekty prošli pilotní realizací na gymnáziu, obsahují přípravu žáků, konkrétní zadání a hodnocení, doplněné o výstupy žáků. Další nabízené projekty jsou připravené k vyzkoušení. Práce přináší návrhy na mezipředmětovou spolupráci a na základě získaných zkušeností i doporučení pro další ročníky nebo různé typy středních škol. | cs |
dc.format | 100 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | projektová výuka | cs |
dc.subject | finanční matematiky | cs |
dc.subject | grafy funkcí | cs |
dc.subject | geogebra | cs |
dc.subject | statistika | cs |
dc.subject | manipulace s daty | cs |
dc.title | Projektový přístup při výuce matematiky na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Project Based Learning of Mathematics at Secondary Education | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství matematiky pro střední školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis demonstrates a possible implementation of project-based teaching of mathematics at a secondary school. Two fully developed projects have undergone a pilot implementation at a grammar school, including student preparation, specific assignments and evaluations, supplemented with student outputs. Additional proposed projects are ready for testing. The thesis presents suggestions for interdisciplinary collaboration and, based on acquired experience, recommendations for future years or different types of secondary schools. | en |
dc.subject.translated | evidence-based-teaching | en |
dc.subject.translated | financial mathematics | en |
dc.subject.translated | functions and graphs | en |
dc.subject.translated | geogebra | en |
dc.subject.translated | statistics | en |
dc.subject.translated | data manipulation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMA) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Maresova.pdf | Plný text práce | 25,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PV_Maresova.pdf | Posudek vedoucího práce | 596,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PO_Maresova.pdf | Posudek oponenta práce | 334,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
P_Maresova.pdf | Průběh obhajoby práce | 189,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53792
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.