Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTomiczková Světlana, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorMarešová, Alexandra
dc.contributor.refereeHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-19
dc.date.accessioned2023-08-02T10:47:55Z-
dc.date.available2022-10-3
dc.date.available2023-08-02T10:47:55Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-5-22
dc.identifier93432
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53792-
dc.description.abstractDiplomová práce ukazuje možnou realizaci projektové výuky matematiky na střední škole. Dva kompletně zpracované projekty prošli pilotní realizací na gymnáziu, obsahují přípravu žáků, konkrétní zadání a hodnocení, doplněné o výstupy žáků. Další nabízené projekty jsou připravené k vyzkoušení. Práce přináší návrhy na mezipředmětovou spolupráci a na základě získaných zkušeností i doporučení pro další ročníky nebo různé typy středních škol.cs
dc.format100
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectfinanční matematikycs
dc.subjectgrafy funkcícs
dc.subjectgeogebracs
dc.subjectstatistikacs
dc.subjectmanipulace s datycs
dc.titleProjektový přístup při výuce matematiky na střední školecs
dc.title.alternativeProject Based Learning of Mathematics at Secondary Educationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programUčitelství matematiky pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis demonstrates a possible implementation of project-based teaching of mathematics at a secondary school. Two fully developed projects have undergone a pilot implementation at a grammar school, including student preparation, specific assignments and evaluations, supplemented with student outputs. Additional proposed projects are ready for testing. The thesis presents suggestions for interdisciplinary collaboration and, based on acquired experience, recommendations for future years or different types of secondary schools.en
dc.subject.translatedevidence-based-teachingen
dc.subject.translatedfinancial mathematicsen
dc.subject.translatedfunctions and graphsen
dc.subject.translatedgeogebraen
dc.subject.translatedstatisticsen
dc.subject.translateddata manipulationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Maresova.pdfPlný text práce25,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PV_Maresova.pdfPosudek vedoucího práce596,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PO_Maresova.pdfPosudek oponenta práce334,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
P_Maresova.pdfPrůběh obhajoby práce189,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53792

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.