Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Korabečný Jan, Mgr. art. | |
dc.contributor.author | Svítil, Václav | |
dc.contributor.referee | Kokolia Jan, MgA. | |
dc.date.accepted | 2023-6-8 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:48:10Z | - |
dc.date.available | 2022-5-31 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:48:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 92725 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53806 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na život s virtuální realitou z perspektivy digitálního designéra. Provedl jsem obecný výzkum, který mi umožnil lépe pochopit, jaké jsou možnosti i výzvy spojené s VR a jak mohu jako designér přispět k tomu, aby byl zážitek z virtuální reality co nejlepší a nejpřínosnější pro uživatele. Mé nadšení pro toto téma mě motivovalo k tomu, abych se na tuto problematiku podíval co nejhlouběji a představil své závěry a návrhy v této diplomové práci. V rámci této diplomové práce jsem navrhnul a vytvořil VR aplikaci, která slouží jako nové informační médium pro potencionální uchazeče o studium na obor Průmyslový design. | cs |
dc.format | 63 s. (12 293 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | virtuální realita | cs |
dc.subject | vr | cs |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.subject | metaverse | cs |
dc.subject | virtuální studio | cs |
dc.subject | vr headset | cs |
dc.title | Život s virtuální realitou | cs |
dc.title.alternative | Life with virtual reality | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | MgA. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara | |
dc.thesis.degree-program | Design a užitá tvorba | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This master's thesis aims to provide a comprehensive view of life with virtual reality from the perspective of a digital designer. I have conducted general research that allowed me to better understand the possibilities and challenges associated with VR and how I, as a designer, can contribute to making the virtual reality experience as good and beneficial for users as possible. My enthusiasm for this topic motivated me to delve as deep as possible into this issue and present my conclusions and proposals in this master's thesis. As part of this thesis, I designed and created a VR application that serves as a new informational medium for potential applicants for the Industrial Design program. | en |
dc.subject.translated | virtual reality | en |
dc.subject.translated | vr | en |
dc.subject.translated | app | en |
dc.subject.translated | metaverse | en |
dc.subject.translated | virtual studio | en |
dc.subject.translated | vr headset | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova_prace_vaclav_svitil_2023.pdf | Plný text práce | 5,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svitil.pdf | Posudek vedoucího práce | 552,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svitil_0.pdf | Posudek oponenta práce | 606,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svitil_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 63,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53806
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.