Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFenclová Marie, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorPetříčková, Kristýna
dc.contributor.refereeHorová Helena, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-1
dc.date.accessioned2023-09-04T22:16:19Z-
dc.date.available2022-8-15
dc.date.available2023-09-04T22:16:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-28
dc.identifier92002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53937-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem cizích jazyků, a to konkrétně otázce vlivu angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická obsahuje základní informace o výuce/učení se cizích jazyků a faktory, které je ovlivňují. Praktická zahrnuje experiment v podobě vyučovací hodiny francouzštiny na Církevním gymnáziu v Plzni a analýzu dotazníků týkajících se tématu diplomové práce určených pro studenty a lektory/učitele francouzského jazyka.cs
dc.format78 s. (137 106)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.subjectmezijazykový transfercs
dc.subjectinterferencecs
dc.subjectprvní cizí jazykcs
dc.subjectdruhý cizí jazykcs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectfrancouzský jazykcs
dc.subjectmateřský jazykcs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectvyučovací hodina francouzštinycs
dc.titleVliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazykacs
dc.title.alternativeThe influence of English - the first foreign language on the teaching/learning of Franch - the second foreign languageen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programUčitelství francouzštiny pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis Diploma thesis focuses on the topic of foreign languages particularly the influence of English - as the first foreign language on teaching/learning French - as the second foreign language. The Diploma thesis is divided into two main parts. The theoretical part includes the basic information about teaching/learning foreign languages and the factors influencing them. As far as the practical part is concerned, it contains the experiment in the form of a French lesson at the Catholic grammar school in Pilsen and the analyses of the questionnaires related to the topic of this Diploma thesis meant for students and lectors/teachers of the French language.en
dc.subject.translatedteaching foreign languagesen
dc.subject.translatedinterlanguage transferen
dc.subject.translatedinterferenceen
dc.subject.translatedthe first foreign languageen
dc.subject.translatedthe second foreign languageen
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedfrench languageen
dc.subject.translatednative languageen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedfrench lessonen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Kristyna Petrickova.pdfPlný text práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrickova - oponent.pdfPosudek oponenta práce488,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrickova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce990,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrickova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce285,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53937

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.