Title: | Pohybové aktivity vhodné do rušné části vyučovací jednotky pro děti mladšího školního věku |
Other Titles: | Physical activities suitable for the busy part of the teaching unit for children of younger school age |
Authors: | Holík, Tomáš |
Advisor: | Fajfrlíková Tereza, Mgr. |
Referee: | Kalistová Petra, Mgr. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53963 |
Keywords: | pohybové aktivity; rušná část; vyučovací jednotka; mladší školní věk |
Keywords in different language: | physical activities; busy part; teaching unit; younger school age |
Abstract: | V bakalářské práci se budu zabývat vytvořením a realizací pohybových aktivit do rušné části vyučovací jednotky tělesné výchovy. Aktivity jsou přizpůsobené dětem mladšího školního věku. Bakalářská práce bude obsahovat 20 pohybových aktivit vhodných do rušné části vyučovací či tréninkové jednotky pro děti mladšího školního věku. Dané aktivity na základě praktického vyzkoušení objektivně zhodnotím. |
Abstract in different language: | In my bachelor's thesis, I will deal with the creation and implementation of movement activities for the busy part of the teaching unit of physical education. The activities are adapted to children of younger school age. The bachelor's thesis will contain 20 movement activities suitable for the busy part of the teaching or training unit for children of younger school age. I will evaluate the given activities objectively based on practical testing. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Tomas Holik.pdf | Plný text práce | 3,14 MB | Adobe PDF | View/Open |
posudek VP Tomas Holik.pdf | Posudek vedoucího práce | 325,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Holik Tomas OP BP 2023.pdf | Posudek oponenta práce | 152,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Holik T..pdf | Průběh obhajoby práce | 21,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53963
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.