Title: Plán podpory žáka s epilepsií v prostředí vybraných plzeňských základních škol
Other Titles: Support Plan for Pupils with Epilepsy at Chosen Pilsen Primary School
Authors: Kodýtková, Romana
Advisor: Káňová Šárka, Mgr. Ph.D.
Referee: Kocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53980
Keywords: epilepsie;žák s epilepsií;plán podpory;základní škola
Keywords in different language: epilepsy;pupil with epilepsy;support plan;primary school
Abstract: Bakalářská práce se věnuje zkoumání současného stavu oblasti podpory školního fungování žáků s epilepsií v prostředí plzeňských základních škol. V práci je charakterizováno onemocnění epilepsie a pojmy s ním související. Práce předkládá návrh plánu pedagogické podpory žáka s epilepsií v prostředí základní školy v podobě praktického výstupu - brožury, která vyhází ze současných poznatků o epilepsii a reaguje na současnou situaci v plzeňských základních školách.
Abstract in different language: The Bachelor thesis examines the current state of support for school functioning of pupils with epilepsy in the environment of primary schools in Pilsen. The thesis characterizes the disease of epilepsy and concepts related to it. The thesis presents a proposal for a plan of pedagogical support for pupils with epilepsy in the primary school environment in the form of a practical output - a brochure, which is based on the current knowledge about epilepsy and responds to the current situation in primary schools in Pilsen.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Kodytkova_0627_monochromaticky_tisk.pdfPlný text práce1,05 MBAdobe PDFView/Open
Kodytkova2_ BP.docxPosudek oponenta práce24,58 kBMicrosoft Word XMLView/Open
BP_posudek_ vedouci_Kodytkova_280823.pdfPosudek vedoucího práce155,06 kBAdobe PDFView/Open
Kodytkova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce198,52 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53980

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.