Název: Didaktická kazuistika vybrané hodiny zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Další názvy: Didactic case study of a selected geography lesson at the secondary level of primary school
Autoři: Zápotocká, Pavlína
Vedoucí práce/školitel: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54003
Klíčová slova: kazuistika;metoda 3a;tornádo;hurikán;cíle výuky;klíčové kompetence
Klíčová slova v dalším jazyce: case study;method 3a;tornado;hurricane;learning objectives;key competences
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá reflexí hodiny zeměpisu na druhém stupni základní školy. Reflexe byla prováděna za pomoci metody 3A. Nejprve jsem zpracovala rozbor literatury a následně pořídila videozáznam vyučovací hodiny. Následně jsem zpracovala kazuistiku a pro selhávající či nerozvinuté výukové situace navrhla alteraci, která by měla vést k rozvíjení žákovských vědomostí, dovedností a schopností.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis focuses on the reflection of a geography lesson at the upper primary school. The reflection was made using the 3A method. First, I did a literature analysis and then took a video of the lesson. Subsequently, I made a case study and suggested an alteration for the failing or undeveloped learning situations. This alteration would lead to the development of students' knowledge, skills and abilities.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Zapotocka.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapotocka_O.pdfPrůběh obhajoby práce140,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapotocka_oponent.pdfPosudek oponenta práce138,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zapotocka_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ZS_Tlucna_-_hospitace.zipVŠKP - příloha1,11 GBZIPZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54003

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.