Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFrank Filip, Mgr.
dc.contributor.authorValovič, Tomáš
dc.contributor.refereeBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:50Z-
dc.date.available2022-6-17
dc.date.available2023-09-11T22:21:50Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier91593
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54018-
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření webových návodů, které se budou zabývat efektivní a bezpečnou prací s vybranými stroje v dílně. Práce je rozdělena do dvou částí. První pojednává o teorii QR kódů a o kvalitativním výzkumu. Věnovali jsme se funkcím jednotlivým částí, ze kterých se QR kód skládá, jeho praktickým využitím a jeho historií. Poté jsme popsali kvalitativní výzkum a jak s jeho pomocí sbírat data. Druhá kapitola je věnována praktické části práce, ve které jsme pomocí hloubkového rozhovoru se studenty potvrdili přínos webových návodů. Díky hloubkovému rozhovoru jsme zjistili, co se studentům na návodech líbí a co by udělali jinak. Studenti se nejvíce vyjadřovali ke grafickému provedení stránek, na kterých se návody nacházejí. Všichni z dotázaných se k návodům vyjádřili pozitivně a navrhovali rozšíření o další stroje.cs
dc.format46 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectqr kódcs
dc.subjectčárový kódcs
dc.subjectmaska qr kóducs
dc.subjectwebové návodycs
dc.subjectbozpcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.titleŠkolní QR dílnacs
dc.title.alternativeSchool QR workshopen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programInformatika se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is aimed at creating web-based tutorials that will address working efficiently and safely with selected machines in the workshop. The thesis is divided into two parts. The first deals with the theory of QR codes and qualitative research. We have looked at the functions of the different parts that make up a QR code, its practical applications and its history. We then described qualitative research and how to use it to collect data. The second chapter is devoted to the practical part of the thesis, in which we confirmed the benefits of web-based tutorials through in-depth interviews with students. Through the in-depth interview we found out what students like about the tutorials and what they would do differently. Students commented most on the graphic design of the pages on which the tutorials are located. All of the interviewees were positive about the tutorials and suggested adding more machines.en
dc.subject.translatedqr codeen
dc.subject.translatedbarcodeen
dc.subject.translatedqr code masken
dc.subject.translatedweb tutorialsen
dc.subject.translatedohsen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedin-depth interviewen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skolni QR dilna - Valovic.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce64,02 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce63,85 kBAdobe PDFView/Open
Valovic protokol.pdfPrůběh obhajoby práce202,27 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54018

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.